[Kalender] Sbr #42 - Löttingehill

Schreddan

Aktiv medlem
Arrangörsstaben var ute idag och kollade igenom sträckorna som nog är bestämda nu.

Seså! Det blir kul det här, in med anmälan nu!

spleensweden

Aktiv medlem
Hej Roger, Såg att du fått med mig på anmälda till detta rejs också! Jag har bara anmält och betalat till #43:an. Jag är tyvärr bortrest denna tävling annars hade jag helt klart varit på! Men du kan ta bort mitt nick "spleensweden" på denna så jag inte upptar någon annans plats!
mvh
ola

Randigeralf

Aktiv medlem
Jag skrev tidigare i tråden att jag tänkte köra.
Så blir inte fallet.
Jag var där och provade några spår, stod på näsan och fick ont i revben och en något justerad höft.
Kommer alltså inte nyttja mitt SBR Id denna gång om det är till hjälp för planeringen.

Roger_Edvinsson

Aktiv medlem
spleensweden sa:
Hej Roger, Såg att du fått med mig på anmälda till detta rejs också! Jag har bara anmält och betalat till #43:an. Jag är tyvärr bortrest denna tävling annars hade jag helt klart varit på! Men du kan ta bort mitt nick "spleensweden" på denna så jag inte upptar någon annans plats!
mvh
ola
Fixar och nedgraderar mig från mitt tidigare svarta bälte i ”copy paste” ?

Roger_Edvinsson

Aktiv medlem
Randigeralf sa:
Jag skrev tidigare i tråden att jag tänkte köra.
Så blir inte fallet.
Jag var där och provade några spår, stod på näsan och fick ont i revben och en något justerad höft.
Kommer alltså inte nyttja mitt SBR Id denna gång om det är till hjälp för planeringen.
Då får man väll tyvärr välkomna dig till min sida av cyklingen, vila och läk väl.

Swishade för en vecka sedan, mitt id är Jaquesthesnack, ser dock inte att jag dykt upp i listan?

Har min betalning försvunnit?

Med vänlig hälsning,

Jacob

Roger_Edvinsson

Aktiv medlem
Jaquesthesnack sa:
Swishade för en vecka sedan, mitt id är Jaquesthesnack, ser dock inte att jag dykt upp i listan?

Har min betalning försvunnit?

Med vänlig hälsning,

Jacob
Du är Med.
Copy/Paste när man uppdaterar på telefonen i kombination med mina klumpfiskar har mer att önska. ?

grymt!

En liten detalj bra, mitt nick är Jaquesthesnack, ej Jakethesnake (som ville bli borttagen och nu står med igen.....)
Eller så vill han vara med igen.... ???

Roger_Edvinsson

Aktiv medlem
Håller anmälan öppen tills på måndag morgon kl 09.00.
Hoppas på några till namn på listan.

Då måste jag beställa de stickorna vi behöver hyra så efter det är det tyvärr helt stängt.

Roger_Edvinsson

Aktiv medlem
Anmälan stängd.

58 deltagare.

9 sträckor.

Solsken beställt (blir det molnigt och regnar så skiner solen fortfarande ovanför så ni vet)

Lite döds, massa flow.

Korv och dricka efter målgång.
(Likt tidigare så finns Kycklingkorv som vegetariskt alternativ)

Alla spår kommer finnas på Trailforks.
En nedladdningsbar GPX kommer presenteras på fredag.
Banorna bandade till kl 09.00
Träning fram till 11.00
Rejs startar 11.30 nere vid grillplatsen.

Väl mött.
Och som vanligt ha med ett bästa humör.

lepik

Medlem
Jag var och körde ett par varv på kullen i går kväll. Blött, halt och svårt att se stigen under alla löv. Pepp inför morgondagen!

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer