[Kalender] Sbr #42 - Löttingehill

jofahjalm

Aktiv medlem
MiaF sa:
Här är några av mina bilder från gårdagen! Lyckades nog inte fånga hela startfältet då ni var så många, jofahjalm kom dock med på bild trots sina försök att köra över fotografer.

Alla bilder finns uppladdade på https://drive.google.com/open?id=1XwHkcQroef4y-aRGcNjmGIKmbI8TuITr
Haha, tack! Snygga bilder.

larsaw sa:
Fan, bilden på dig Jofa är ju EWS-världsklass!!!
Så surt att jag inte kunde vara med igår :/
Ingen minns resultatlistan, men bilderna kommer eka in i evigheten! Synd att du missa, det var ett toppenrally. Det var länge sedan jag har utfört så många ytterst tveksamma grejer på cykeln, dessutom lyckades jag håller mig på hjulen trots luftbruna one-footers, endo in i berm, långhuck till stenkista och allt vad det nu var.

Tobman

Ny medlem
Har ju gjort betydligt farligare saker än cykla över en rot... Men sånt som händer....
Tackar för önskningarna, detta betyder ju att min plats till vilda wäsby går vidare...

Meddelande från hovet:

Vill ni ha en flykt från statskontrollerad mainstreammedia? En uppvärmning inför Rampage? Här är er vattenslang i gödselbrunnen, er snickers i bajstunnan. Ers majestät honungen presenterar den sista och tionde filmen i Star Warssagan:

PS. Stalle lade all sin energi och karisma på att filma och klippa ihop det här projektet och orkade därför inte länka in det här. Han befinner sig nu på en auradräneringsklinik i Kitzbühl för återhämtning. DS.

Schreddan

Aktiv medlem
Vid 1.03 är det lektion från pojkfarbror H i hur man tar tåjt sväng till stenklack.
Har anteckningsblocket redo mao.

Kung Stalle

Aktiv medlem
Det var väl inte helt klart hur de skulle hantera Rampage nu men prime time var det ju inte tal om längre för den produktionen.
Men ja... Fredag kväll på Red Bull TV är numera = SBR-kväll.

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer