[Kalender] SBR#43 - Wilda Wäsby 2.0

Roger_Edvinsson

Aktiv medlem
Uppdaterad information.

Samling sker vid grillplatsen på kartan.
Parkering nere vid Vilunda där de har 10h fri parkering med P-Skiva

Vi kör sträckorna i ordning.
1. Lock Down
2. Tower Down
3. Boulder Down
4. Loam Heaven
5. Enduro Trail Down
1-5 En andra sväng
11. DTTPT
12. Pumptrack

Prisutdelning och korvgrillning sker sen igen borta vid starten och grillplatsen.

Finns fortfarande några platser kvar så efteranmäla är öppen tills det är helt fullt och alla stickorna upptagna.

Bild över området:
Skrmklipp2019-10-3014.29.30.png

Länk till området:
https://www.trailforks.com/region/apoteksskogen-18589/

Jimel

Aktiv medlem
Hade hoppats på att dämparen skulle hinna hem från brexit land men den verkar inte ens skickad så inget lekande för mig :/

Roger_Edvinsson

Aktiv medlem
Deltagarlista med Racenummer.
Lägg ert racenummer på minnet så går registeringen på plats gå lite snabbare.

Deltagarlista_SBR43_Sida_1.jpg

Senast ändrad:

ree

Medlem
Jag verkar missat swisha, gör det nu då i hopp om att plats finns imorn!

Edit: Jag hade nog sett min swish från förra WW 2.0 som vart inställd och trott att det var för detta(?) Men så kanske det inte funkade riktigt.

Senast ändrad:

BackT

Medlem
Sjuk och kommer inte kunna köra. Så jäkla typiskt. När alvedonen gjort sitt kanske man dyker upp med kameran i stället.

Lejon

Aktiv medlem
Tack för bra arr! Fina spår!
Vi hade tur med vädret och jag slapp skämmas för min insats. Jag är till och med nöjd med den - skönt för oss landsvägsmänniskor att slippa lerfest och dödsstenkistor.

Karin_P

Medlem
Tusen tack Roger för ännu en skoj dag i skogen. Och krya på dig.

Passade på att byta presentkortet som var förra årets förstapris mot en flaska tubelessgucka på Cykelhuset. Så kanske jag slipper guckatorkapunka på nästa rejs. Trevlig butik, synd bara att den ligger i Norrland och man inte har vägarna förbi så ofta.

Bilagor

Tack Roger för ett grymt trevligt rejs. Korta men roliga sträckor! Hade dock ingen stuns i benen för mjölksyresträckorna (skyller på förkylning) 😉

Ollie_B

Aktiv medlem
Thanks for another well organised race with good tracks and great vibe Roger, good luck with the shoulder op and heal up quick! kudos to the kids, scary fast! See you all in two weeks to do it all again!!

Härliga bilder! Är det ok att använda på sin insta? Naturligtvis med en tagg till dig som fotograf! Jag såg att jag lyckades fastna på en bild!

Ollie_B

Aktiv medlem
Thanks being out taking snaps bro!! Should I miss a race through injury one day I will be there to repay the favour with a camera.

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer