[Kalender] SBR #44 - Hellas winterflow

clara

Aktiv medlem
Tack Victor med anhöriga och vänner för riktigt bra race idag. Extra plus för depåstopp! Banorna var riktigt bra, särskilt med tanke på de blöta förutsättningarna såhär i november.

Ser fram emot nästa års serie!

manneblask

Aktiv medlem
Jättebra race och bra och utmanande sträckor. Hit ska man absolut komma tillbaka för revansch och krascha lite mindre!

ree

Medlem
Måste chima in och tacka Viktor med sällskap som fan för utmärkt uppstyrt och lagom dödsigt evenemang!

Stort tack också till Roger som haft stenkoll på tidtagningen och lappat ihop tider för alla som åker fel osv (myself included förstås)

Och tack alla som kört i år, det har varit riktigt mysig rallystämning ute i skogarna! :*

Ses nästa år!
Ska önska mig ett SBR-id i julklapp ja.

Viktor Elofsson

Aktiv medlem
Tom__ sa:
Stort tack Viktor för ett av årets riktiga premium arr!, med sträckor i toppklass.

Jag drog mig hemåt innan prisutdelningen för att slicka mina sår..

Å tack för omplåstringen så jag kunde fortsätta!.

Stående event i CES serien!

Tack Tom och alla andra deltagare!
Det var en kanondag utan regn men massor av glada miner! Roligt att ni gillade min hemmakulle och spåren jag fixat!
Jag kommer absolut arra detta race nästa år, men då blir det summerflow!

Tack till er alla som hjälpte till och banda/banda av mm! Hade inte gått utan er!

Lite bilder kommer senare när jag gått igenom allt!

BackT

Medlem
Tusen tack Victor med flera för premium arr, tack också till årets stockholmare Roger Edvinsson vilken stjärna att rodda med både arrangemang, tidtagningen och serien. För egen del blev de krasch på första och sista sträckan så sugen på att köra igen, sommarflow låter sjukt nice.

Roger_Edvinsson

Aktiv medlem
SBR#44 är avgjort
CES 2019 är över

Viktor Elofsson drog iväg ett riktigt rökarevent med helt fantastiska stigar i för många helt ny terräng.

Vi gratulerar Håkan Carlqvist aka Simon, Karin P och Olle till segrarna och alla övriga för ert grymma deltagande.

Otroligt roligt att få vara med på ett hörn och få ett event likt detta i lås... sjukt kul...

Resultaten med heatmap hittar ni här nedan...

https://drive.google.com/file/d/1hRT_75Cr2dS8AyEcNmfRCulX7ykP1Fx1/view?usp=sharing

Roger_Edvinsson

Aktiv medlem
Livefilmerna från eventet hittar ni på min Insta

www.instagram.com/rogeredvinsson

Skall försöka få ner dem, trots den usla kvalitén och publicera dem på FB sidan under veckan

Jimel

Aktiv medlem
Roger_Edvinsson sa:
Livefilmerna från eventet hittar ni på min Insta

www.instagram.com/rogeredvinsson

Skall försöka få ner dem, trots den usla kvalitén och publicera dem på FB sidan under veckan

Premium med live stream 👌🏼
AC8E2430-92C8-41FA-87C6-4EEA2F4795F7.jpeg

Karin_P

Aktiv medlem
Jajjemen, det är min. Jag donerar termosen (påsen också) till dig om du vill ha den. Men den ska nog diskas snarast så att det inte börjar lukta ruttet kaffe i den.

Ollie_B

Aktiv medlem
Still thinking about what a good race it was! So well organized as have been the last few SBR's, already looking forward to next year!

Couldn't have been tighter at the end and it was awesome to be part of! I only moved to Sweden a year ago and I wasnt sure about the riding here because from the outside the scene didn't look to big but I couldn't have been more wrong it's amazing here and thanks for making me feel so welcome!

Alice was there with the camera on Saturday, there's some photos and videos, not loads but some so enjoy!

https://drive.google.com/folderview?id=1DdtQMbhFIpkWt_bdmM8DcqhN8yqnf617

PeeGee

Aktiv medlem
Finfint rejs👌

Igen, stort tack till Viktor o Rogge, samt alla som dök upp.

Tyvärr tog jag mig inte genom hela rejset, men det gjorde grabben. Här kommer en kort video på ungdom.
Vill bara tillägga att PeeGee jr hoja med växelhaveri och hann bara reka ss5&ss8/11 innan tävling.
Onboard cam blev skit. Ska iaf försöka få iordning nått gopro material.

Du Rietz

Aktiv medlem
Ville bara säga att jag fick med mig en vattenflaska som någon ställde bredvid min hoj då den skulle kunna tros passa den på grund av fästet. Du som saknar den vet vad det är för flaska. Hör av dig så vet jag vem jag ska ge tillbaka den till.

Niklas

Du Rietz

Aktiv medlem
Jag vill passa på att tacka Viktor o co för ett grymt arrangemang tack vare de många fina detaljerna, som den bra bandningen, utmanande krux, samlingsplatsen och så vidare.

Niklas

Viktor Elofsson

Aktiv medlem
Du Rietz sa:
Jag vill passa på att tacka Viktor o co för ett grymt arrangemang tack vare de många fina detaljerna, som den bra bandningen, utmanande krux, samlingsplatsen och så vidare.

Niklas

Tack!
Kul att det var uppskattat! Som sagt det var inte sista gången racet på kolartoppen!

spleensweden

Aktiv medlem

Viktor Elofsson

Aktiv medlem
spleensweden sa:
Viktor Elofsson sa:

Återigen ett stort tack för ett superkul och välorganiserat rejs!
Hade missat att du lagt upp bilder! Jag fastnade på ett par, är det ok att använda dem på insta etc.? Är det isåfall dig som man ska credda som fotograf?

Kul! Absolut det går bra! Ingen cred behövs. Dom som vet, vet ;)

Topp