Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Mtamme sa:Är det så att några features är körbara redan nu eller till veckan? Det är ju OCEANER av tid till maj.
fredrik168 sa:Fick precis ett reklamationsärende så vet ej om jag hinner få ihop grejerna! Fan fan fan ...
larsaw sa:Schizzze! Över 50 pers anmälda!!
Dessutom är ni jätteduktiga (typ hälften) på att pröjsa in till blåskonto... ;)
Jimel sa:larsaw sa:Schizzze! Över 50 pers anmälda!!
Dessutom är ni jätteduktiga (typ hälften) på att pröjsa in till blåskonto... ;)
Hmm börjar misstänka blåsning, läser motionskalendern och inte ett spår utav något SBR ?
åberg sa:Obarkat rundvirke kan ju aldrig bli halt heller, speciellt inte med regn och glidlera. Exellent! :)
jofahjalm sa:Larsa, jag har fortfarande dina häftpistoler. Jag kan också ha några överblivna chickenlineskyltar, bara en sådan sak!
Om jag får fem sekunders avdrag på mina tider så händer inget med häftpistolerna...
torkelo sa:Skickat in anmälan! Fanns det nån plats kvar? 48 timmar är alldeles för lång tid att vänta på vetskap. Jag behöver börja träna...
tomcaten sa:Vore kul om en tjej kniper den, fler tjejer behövs i trenduro!
Randigeralf sa:Anmäld.
Om det nu finns platser kvar.
Står gärna på väntlista annars.
tomcaten sa:Bra ös med 75 deltagare! Vi kanske hamnar i lokaltidningen.
larsaw sa:tomcaten sa:Bra ös med 75 deltagare! Vi kanske hamnar i lokaltidningen.
Hope not, med tanke på att det är ett svartrejs... ;)
Jimel sa:? line ??
qma sa:Ja ninjarejs i utordinerad svart balaclava. :)
Greasepaint ett billigt alternativ.
Mr-Mountain sa:finns det någon plats kvar????
klozzo sa:När blir nästa?
För feg, för dålig, för lat osv för denna gång[/quote.
.
tomcaten sa:Kan ett lite för brett(82) styre sakta ned en om man åker emellan två lite tajtare placerade träd?