[Kalender] SBR25 - Return of the DÖDS!!! - Nu med RESULTAT!!!

Är det så att några features är körbara redan nu eller till veckan? Det är ju OCEANER av tid till maj.

Mtamme sa:
Är det så att några features är körbara redan nu eller till veckan? Det är ju OCEANER av tid till maj.

Ehm, hur ska vi svara på detta...
Började på att skriva ett långt beskrivande inlägg om status på sträckorna men inser att allt känns för osäkert samt att banläggarna nog lär behöva ytterligare någon/några veckor tills det är fullt körbart...
Så jag får avråda er från att testköra, för er egen säkerhet skull samt för att inte riskera att ni inte kör sönder byggnationerna som i många fall idag avsiktligt inte är färdigstälda då trollen inte hunnit "kalibrera in dom ännu"...

Senast ändrad:
larsaw sa:
Schizzze! Över 50 pers anmälda!!
Dessutom är ni jätteduktiga (typ hälften) på att pröjsa in till blåskonto... ;)

Hmm börjar misstänka blåsning, läser motionskalendern och inte ett spår utav något SBR ?
IMG_0390.JPG

Obarkat rundvirke kan ju aldrig bli halt heller, speciellt inte med regn och glidlera. Exellent! :)

åberg sa:
Obarkat rundvirke kan ju aldrig bli halt heller, speciellt inte med regn och glidlera. Exellent! :)

Jo, jag vet, själv testkörde jag denna wallride i fredagens väta -> sketchy vara bara förnamnet...
Jag har bett konstruktören om att näta den men estetik-kommitén hade synpunkter, så det ska jobbas fram ett annat förslag med mera "naturliga" element... ;)

Larsa, jag har fortfarande dina häftpistoler. Jag kan också ha några överblivna chickenlineskyltar, bara en sådan sak!

Om jag får fem sekunders avdrag på mina tider så händer inget med häftpistolerna...

jofahjalm sa:
Larsa, jag har fortfarande dina häftpistoler. Jag kan också ha några överblivna chickenlineskyltar, bara en sådan sak!

Om jag får fem sekunders avdrag på mina tider så händer inget med häftpistolerna...

Det är en deal!
Fast är så klart öppen för andra mutor från andra med bättre bud ;)

Skickat in anmälan! Fanns det nån plats kvar? 48 timmar är alldeles för lång tid att vänta på vetskap. Jag behöver börja träna...

torkelo sa:
Skickat in anmälan! Fanns det nån plats kvar? 48 timmar är alldeles för lång tid att vänta på vetskap. Jag behöver börja träna...

Du är med! Likaså Marcius :)
67 anmälda nu, 3 platser kvar!!!

Senast ändrad:
tomcaten sa:
Vore kul om en tjej kniper den, fler tjejer behövs i trenduro!

Hade varit kul men en viss Mr_j hann precis knipa den 70'e platsen ??????
Tävlingsledningen har dock i skrivande stund meddelat att ytterligare FEM platser finns att tillgå :) Därefter BLIR det köplats...

Sådär! Nu har jag uppdaterat deltagarantalet till 75 :)

Vill med följande promo önska er ALLA en trevlig cykelhelg, vart än eller hur ni kommer att hojja ;D

Ja ninjarejs i utordinerad svart balaclava. :)
Greasepaint ett billigt alternativ.

Försöker anmäla mig via android men det går inte.
Kan man anmäla här tills jag kommer hem från sjukhuset i morgon och kommer åt datorn?

Vad är rekommendationerna för hojen, finns det några, för dessa räjs?
Hur pass grisiga är de när det kommer till kondisen??
Är ni nybörjarvänliga?

Mvh
Klozzen

Alla svårigheter kommer att ha en kyckling/fegislinje. Tror att Jofa skulle ner o valla två nybörjare idag (dvs tjuvträna... ;)
Får väl se om dom överlever...

Kan ett lite för brett(82) styre sakta ned en om man åker emellan två lite tajtare placerade träd?

tomcaten sa:
Kan ett lite för brett(82) styre sakta ned en om man åker emellan två lite tajtare placerade träd?

Det är klart att ett fett styre kan begränsa, men jag kan inte tänka mig någonstans på årets bana där träden "står tätt"...

F*ck it! Jag anmälde mig!
Orkar inte vara feg och lat längre.
Bära eller brista, ska bli kul och se vad nya hojen går för... rättare sagt, vad jag går för
Panikträning börjar nu!!
Vi ses, om det nu finns plats kvar

Mvh
Klozzo

Bra där klozzo, jag fegade ur förra året men ångrade mig rejält när man såg alla fina bilder efteråt.

Tillbaka
Topp