[Kalender] Steel is real Sälen/Trysil

EST

Aktiv medlem
Det är 5 anmälda redan
1 EST
2 Janne s. $
3 Stefan L
4 tobgren $
5 mtblte
6
7
8

Kläppen onegear + 3

Senast ändrad:

Paco

Aktiv medlem
Hmm.....fira sin 45-års dag med en massa punkband eller med en massa punkade cyklister?

Återkommer.....

larsaw

Aktiv medlem
Jag flaggar redan nu att om det finns någon i gänget som åker ifrån Sthlm med omnejd (läs inom penteltågets sträckning) så är jag het kandidat till samåkning :)

larsaw

Aktiv medlem
Bajskorv, jag är dubbelbokad den 24/5, ska tydligen gå på konser med frugan då (= icke förhandlingsbart...)

Men blir det fler skojsigheter i krokarna är jag självklart på!

tobgren

Medlem
Nu är avgiften betald! Har ett litet miniprojekt med Ragleyn som ska vara klart till dess. Vad det handlar om avslöjas under våren, men det har koppling till en av mina barndomscyklar iaf (Nej det ska inte på 24" hjul bak :D )

weldion

Aktiv medlem
tobgren sa:
Nu är avgiften betald! Har ett litet miniprojekt med Ragleyn som ska vara klart till dess. Vad det handlar om avslöjas under våren, men det har koppling till en av mina barndomscyklar iaf (Nej det ska inte på 24" hjul bak :D )
Gissar på fransar ut från handtagen, ett rött och ett grönt handtag samt puttersmälla i bakhjulet.
Blankslitet bakdäck efter att ha stoppsladdat på asfalten hela dagarna.

Paco

Aktiv medlem
larsaw sa:
Bajskorv, jag är dubbelbokad den 24/5, ska tydligen gå på konser med frugan då (= icke förhandlingsbart...)
Vill bara klargöra att det inte är jag som är larsaws fru, även om det hade varit mysigt, bara för att vi ska på konsert samma dag?

fredrik168

Aktiv medlem
tobgren sa:
Limpa!!

tobgren

Medlem
weldion sa:
tobgren sa:
Gissar på fransar ut från handtagen, ett rött och ett grönt handtag samt puttersmälla i bakhjulet.
Blankslitet bakdäck efter att ha stoppsladdat på asfalten hela dagarna.
Bra gissningar både från dig och 168an! Inte riktigt där, men nu ger ni mig massor med idéer ;)

onegear

Aktiv medlem
Halloj vi är 3 "stålisar" som vill vara med, eventuellt fler. Vi har eget boende i Kläppen och lastar bussen full med olika stålhojar så det finns chans att testa lite olika om man vill.
Vi får se hur många vi får in i bussen men i stallet finns 1st Cotic Flare Max 1st Ragley Big Wig 2st Surly Krampus 2st Surly ICT 3st Surly Pugsley 1st OnOne Inbred 29 singlespeed (till salu billigt) 1st Surly KarateMonkey och ett renoveringsobjekt i form av en Lassbo downhillhoj från 2000 och en massa annat gammalt "skrot"

Bilagor

EST

Aktiv medlem
Jävlar va kul! Så får vi åtminstone hojja ihop dagtid fastän ölen blir på olika ställen!
Grymt kul!

EST

Aktiv medlem
Vi har 8 platser i Stöten så ännu finns det ju plats !!
Klart ni ska med :)

Gushem

Aktiv medlem
Hittar jag någon att samåka från stockholm med så är jag på! var utgår du från aribr?

aribr

Aktiv medlem
Skulle kunna funka, jag är i samma trakten. Men... Schemat är lite hektiskt. Får kolla i veckan om det kommer funka!

tobgren

Medlem
onegear sa:
Halloj vi är 3 "stålisar" som vill vara med, eventuellt fler. Vi har eget boende i Kläppen och lastar bussen full med olika stålhojar så det finns chans att testa lite olika om man vill.
Vi får se hur många vi får in i bussen men i stallet finns 1st Cotic Flare Max 1st Ragley Big Wig 2st Surly Krampus 2st Surly ICT 3st Surly Pugsley 1st OnOne Inbred 29 singlespeed (till salu billigt) 1st Surly KarateMonkey och ett renoveringsobjekt i form av en Lassbo downhillhoj från 2000 och en massa annat gammalt "skrot"
Vilket bra initiativ!

MtbIte

Aktiv medlem
onegear sa:
Grymt fan vad kul.

MtbIte

Aktiv medlem
Jag har ett hus/stuga i Hundfjället för 10 personer , har meddelat EST att vi kan bo där med om vi blir väldigt många.

Senast ändrad:

EST

Aktiv medlem
Börjar närma sig hittills 3 stycken bekräftade plus 4 i kläppen då. Nån mera som vill med så finns det fortfarande plats.
Finns det nåt intresse för t-shirts då hojta
200 pix kan jag fixa med Steel is real enhörningen på funktions t-shirt?

tobgren

Medlem
Bump! Jag och Janne åker mot Trysil på fredag morgon och landar i Trysil kring 14-tiden ungefär. Hur ser det ut för Onegear med sällskap? :)

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer