[Kalender] Strängnäs Bike Rally #1

Jimel

Aktiv medlem
Har funderat på detta bra länge så nu kör vi och hoppas att några vill komma och störa friden i Strängnäs ;)

Anmälda:

SBRid:
1. Bintfese*
2. Mikipedia
3. Snesladd
4. Tomcaten
5.

Utan id:
1. Mattias (utan happy)*
2. ssiimmoonn*
3. skogster*
4. Swoop
5. JanneS*
6. EST*
7. Smalfredrik JR (Erik)*
8. Mathias B*
9. tpn*
10.

*=Betalt

Senast ändrad:

Jimel

Aktiv medlem
Kollade på satelitkarta.se och enligt den så är det ca 45m, kan det stämma? Noll koll på sånt här :D

clnr

Aktiv medlem
Enda stravaspåret jag hittade i Löt sade 33 fallmeter så du tittade nog på rätt kulle (nå't ska man ju sysselsätta sig med när man inte kan logga in på Happy...).

Jimel

Aktiv medlem
Senast ändrad:

Jimel

Aktiv medlem
Träffade tre nya bekantskaper i backen idag, iaf två som aldrig vart där förut. Kul!!

Ja HT går bra men föredrar min enduro 😉

43C3AD77-EB04-47D2-B89A-56EE194E2021.jpeg

Senast ändrad:

Snesladd

Medlem
Klart värt 1timme bilfärd
Korta men riktigt roliga banor
Halt o jävligt men med lite jobb så skulle det kunna bli riktigt fint.

tpn

Medlem
Det här verkar ju jätteskoj!
Kan man ta med sig en cykeltokig 9-åring också? Han kanske inte mäktar med alla tre rundor men det kanske är ok ändå?

Jimel

Aktiv medlem
Det här verkar ju jätteskoj!
Kan man ta med sig en cykeltokig 9-åring också? Han kanske inte mäktar med alla tre rundor men det kanske är ok ändå?
Ja men det tycker jag är okej om du bara ser till att dom bakom är med på det, behöver han ingen tidtagning kör han gratis med pappa.

Jimel

Aktiv medlem
För att göra tröskeln lägre så kör vi träning en timme innan så start 11:00 istället, då har man gott om tid att provcykla alla sträckor.
Hoppas nybörjare, osäkra eller bara smått nyfikna ska tycka att det känns lättare att komma på ett sånt här rally, det är inte döds även om vi försöker spela tuffa :giggle:

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer