Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Klart du avstår. Du är ju inte köparen.Knepig sits då cykeln ägs av nån annan än dig, lär inte bli så lätt med garantier eller service. Som köpare skulle jag nog avstå.
Du är nyreggad medlem. Är frågan seriös eller är du ett troll? Om den är seriös så är svaret att du knappast kan sälja något som du inte ägerMin fråga är helt enkelt. Jag tänkte skaffa en förmånscykel men finns det möjlighet och sälja den?. Då jag är i behov av pengar hellre.
Det blir ju i i princip som ett lån. Behöver du akut pengar och vet att du kan betala tillbaka under en 3-årsperiod är det väl enklare att ta ett lån.
Väljer du en förmånscykel så ska du lösa ut den efter 36 månader för nånstans runt 20% av nypriset.
Sant, men har du sålt den så blir du så illa tvungen ;)Kan lös ut den, inte ska.
Fast har han sålt den, blir det ju skaKan lös ut den, inte ska.
Sant, men har du sålt den så blir du så illa tvungen ;)
Tror du behöver se över vad du har att sälja av istället för att dra på dig fler skulder. Låter oerhört korkat att sälja en sak du "hyr" för att få pengar.Jag förstår att det låter konstigt. Men jag har behov av en viss mängd pengar just nu och får inte lån. Jag ser det som möjlighet till ett lån.
Leasingföretag ar nästan alltid en paragraf om att villkoren för att då köpa loss ett objekt kan ändras. Tex inflation och prisuppgång mm.Kan lös ut den, inte ska.