D
Deleted member 19579
Guest
Kille rånad på ny mtb pistolhot
Pause lite här, måste hämta freda chipspåsen ;)
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Stream sa:skier sa:Länk till en jättebra diskussions-sida om allt möjligt:
www.flashback.org
Länk till en jättebra diskussions-sida om cykling och cyklar:
Happyride.se
Jag förstår att det är lätt att blanda ihop.
Ingen tvingar dig att läsa. Vilka andra ämnen, utöver cykelstölder, vill du hinda folk från att diskutera?
skier sa:Stream sa:skier sa:Länk till en jättebra diskussions-sida om allt möjligt:
www.flashback.org
Länk till en jättebra diskussions-sida om cykling och cyklar:
Happyride.se
Jag förstår att det är lätt att blanda ihop.
Ingen tvingar dig att läsa. Vilka andra ämnen, utöver cykelstölder, vill du hinda folk från att diskutera?
Politik och rasism, det här är ett cykelforum.
Vill jag läsa om eller diskutera hudfärger, politik och rasism så gör jag det på flashback.
1888 sa:me.I.am sa:Rasismen breder ut sig i Sverige på grund av att media inte har detaljerade signalement på gärningsmän/kvinnor.
Skulle man kunna sammanfatta tråden så?
Rasismen breder ut sej i Sverige pga att massor av brotten som begås nu begås just av "nysvenskar" och media
gör allt för att tysta ner detta. Inget annat!
Spacekitty sa:Att vi inte ska diskutera politik står i forumreglerna.
Stream sa:Spacekitty sa:Att vi inte ska diskutera politik står i forumreglerna.
Ja det är mkt märkligt med tanke på att Happys redaktion själva med ljämna mellanrum skriver om politik.
https://happyride.se/2018/10/26/nationella-cykelstrategin-ska-foljas-upp-och-vidareutvecklas/
Hasse#7 sa:Stream sa:Spacekitty sa:Att vi inte ska diskutera politik står i forumreglerna.
Ja det är mkt märkligt med tanke på att Happys redaktion själva med ljämna mellanrum skriver om politik.
https://happyride.se/2018/10/26/nationella-cykelstrategin-ska-foljas-upp-och-vidareutvecklas/
Då länge du är gäst här skall du sköta dig. Så även jag och alla andra.
me.I.am sa:Den här mörkningen av vilka som egentligen begår brotten måste vara den absolut sämsta mörkläggningen i världshistorien, alla vet ju ändå vilka det är som gör det. Så varför så upprörda?
Varför är ingen intresserad av offrets härkomst?me.I.am sa:Den här mörkningen av vilka som egentligen begår brotten måste vara den absolut sämsta mörkläggningen i världshistorien, alla vet ju ändå vilka det är som gör det. Så varför så upprörda?
me.I.am sa:Den här mörkningen av vilka som egentligen begår brotten måste vara den absolut sämsta mörkläggningen i världshistorien, alla vet ju ändå vilka det är som gör det. Så varför så upprörda?
izar sa:me.I.am sa:Den här mörkningen av vilka som egentligen begår brotten måste vara den absolut sämsta mörkläggningen i världshistorien, alla vet ju ändå vilka det är som gör det. Så varför så upprörda?
Du menar att det är människor som begår brotten, har alltid trott på rävarna...
Stervelo sa:Eleanor Roosevelt citat. "Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people."
Summerar tråden fint.
me.I.am sa:izar sa:me.I.am sa:Den här mörkningen av vilka som egentligen begår brotten måste vara den absolut sämsta mörkläggningen i världshistorien, alla vet ju ändå vilka det är som gör det. Så varför så upprörda?
Då har du haft fel. Personligen är jag mycket mer upprörd över att staten med hjälp av media lurar i vanligt hederligt folk att vi har en global uppvärmning, det är mycket värre!
Du fattade verkligen inget av den verkar det som. Den spetsiga udden pekar mot dig, inte från dig.Stream sa:Stervelo sa:Eleanor Roosevelt citat. "Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people."
Summerar tråden fint.
Den var riktigt bra.
Stervelo sa:Du fattade verkligen inget av den verkar det som. Den spetsiga udden pekar mot dig, inte från dig.Stream sa:Stervelo sa:Eleanor Roosevelt citat. "Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people."
Summerar tråden fint.
Den var riktigt bra.
Hasse#7 sa:me.I.am sa:izar sa:me.I.am sa:Den här mörkningen av vilka som egentligen begår brotten måste vara den absolut sämsta mörkläggningen i världshistorien, alla vet ju ändå vilka det är som gör det. Så varför så upprörda?
Då har du haft fel. Personligen är jag mycket mer upprörd över att staten med hjälp av media lurar i vanligt hederligt folk att vi har en global uppvärmning, det är mycket värre!
Fast det är väl mer en global majoritet som anser att vi har en global uppvärmning än att svenska staten plus media har lurat hela världen?
me.I.am sa:Hasse#7 sa:me.I.am sa:izar sa:me.I.am sa:Den här mörkningen av vilka som egentligen begår brotten måste vara den absolut sämsta mörkläggningen i världshistorien, alla vet ju ändå vilka det är som gör det. Så varför så upprörda?
Fast det är väl mer en global majoritet som anser att vi har en global uppvärmning än att svenska staten plus media har lurat hela världen?
Nej nej, den globala konspirationen har sina rötter i Sverige.
me.I.am sa:izar sa:me.I.am sa:Den här mörkningen av vilka som egentligen begår brotten måste vara den absolut sämsta mörkläggningen i världshistorien, alla vet ju ändå vilka det är som gör det. Så varför så upprörda?