Klubbkläder för Enduro/Gravity?

Tjena!

Vi har i några år haft BioRacer som leverantör av klubbkläder. Funkar kanon för lvg och xc men för gravity/Enduro finns en hel del att önska gällande passform, hållbarhet och design. Vad använder ni andra för leverantör av kläder?
Krav som kan göra det lite besvärligt är att vi vill kunna anpassa färger/design, trycka sponsorloggor och att upplagan inte är enorm. Vi vill gärna ha all grafik integrerad i tyget (sublimerad?) eller använda något slags tryck som inte spricker och lossnar i tvätten.

Ge mig era bästa tips!

poqa

Aktiv medlem
Verge/la Chemise

Verge/la Chemise

Har Verge Endurokläder? Jag hittar bara lvg/xc-kläder när jag scrollar runt på sidan du länkade @poqa ?

voidolf

Aktiv medlem
Vi har köpt endurokläder från verge till jobbet, men det var många år sedan nu. Tygkvalitet helt ok, men man vill betala extra för flatlock-sömmar annars kliar det nå så förjävligt =) Tight passform också så det får man vara med på.

Senast ändrad:

poqa

Aktiv medlem
Har Verge Endurokläder? Jag hittar bara lvg/xc-kläder när jag scrollar runt på sidan du länkade @poqa ?
Ja, några olika tröjjor och ett par shorts har de.
Du får kika under "dirt" på vergesport

Sernevi

Aktiv medlem
Vi har trimtex kläder genom jobbet, riktigt imponerad av lvg prylarna och det lilla jag har haft enduro grejerna på (just fått dem) känns de tunna och luftiga men bra kvalitet.

skier

Aktiv medlem
Jag har haft en enduro-tröja från Kalas, så de gör också såna kläder. Nu har jag xc-kläder från Verge, om endurokläderna är lika små så är det ett måste att prova före köp. Jag har L på allt från Castelli men behöver XL på Verge och det är ändå väldigt tight.

Topp