Köp av Mountainbike - budget 8-13k

Mijje

Ny medlem
Hej,

Väldigt kortfattat så letar jag mest inspiration/tips på prisvärda cyklar inom denna prisklassen. Jag är 192cm och väger 90kg och har läst mig till att jag bör ha en XL-ram?

Jag är nybörjare men är rätt säker på att jag kommer fastna för detta då jag älskar att vara i skogen i övrigt och tränar näst intill på ett eller annat vis varje dag. Jag förväntar mig att stigcykling blir det nästa jag blir "biten av".

Sorry om jag är i fel del av forumet, peka mig gärna åt rätt håll om denna tråd ligger fel!

Kngl19

Aktiv medlem

Laufey finns just nu i lager i XL. Inte roligaste färgen men en kul cykel för pengarna, lite över budget dock.

Hayes Wilson

Ny medlem
Jag köpte nyligen en Orbea Laufey H30, rekommenderar jag. Jag är säker på att det passar dig. Orbea Laufey H30 är en riktigt bra och ganska lätt cykel, släppt 2021. Nyligen, förresten, hade jag idén att öppna min egen lilla cykelbutik. På webbplatsen https://foretagslan-finance.se/krediter/mynt-foretagslan hittade jag information om lönsamma företagslån som borde hjälpa mig. Vad tycker du om detta?

Senast ändrad:
Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer