Köpa cykel från bike24?

D i U

Aktiv medlem
Köpa cykel från bike24?
Hittat en billig Sc bronson hos bike24 som är intressant, hur är dom att handla hos? Försökt nå dem via mail flertalet gånger men aldrig lyckats få ett svar. Eftersom det är livstids lagergaranti hos SC om man har kvitto och är första ägare, får man med ett vettigt kvitto från bike24 mer än en orderbekräftelse?

Crocko

Aktiv medlem
Köpa cykel från bike24?
En av det seriösaste nätbutiker du kan välja, har handlat mycket där och när PN hade hjälpt mig att tömma kartongen innan den kommit fram så krävdes det bara lite foton och en reklamation så skickade de det som saknades.

TL84

Medlem
Köpa cykel från bike24?
Gör inte samma miss som mig bara. Jag trodde också jag hade hittat en cykel till bra pris där men av nån konstig anledning trodde hemsidan att jag va norsk. När jag ändrade till Sverige så blev priset betydligt dyrare. I övrigt en mycket bra sida att handla från.

D i U

Aktiv medlem
Köpa cykel från bike24?
Gör inte samma miss som mig bara. Jag trodde också jag hade hittat en cykel till bra pris där men av nån konstig anledning trodde hemsidan att jag va norsk. När jag ändrade till Sverige så blev priset betydligt dyrare. I övrigt en mycket bra sida att handla från.
allt verkar stämma, ship to Sweden står det med svensk flagga å allt så de ska va rätt :).bara att överväga att trycka på köpknappen nu :P.

glitch

Aktiv medlem
Köpa cykel från bike24?
Har köpt cykel där, inga konstigheter.
Lite snålt fettat i monteringen typ torrt styrlager mm. men jag går ändå igenom allt själv.

Jensen

Aktiv medlem
Köpa cykel från bike24?
De är där uppe i toppen tillsammans med R2 på min lista över grymt bra butiker.
Man brukar numera behöva ge dem några dagar att svara. De har blivit så stora. Var annat för några år sedan. Men de brukar svara.

Jensen

Aktiv medlem
Köpa cykel från bike24?
Har köpt cykel där, inga konstigheter.
Lite snålt fettat i monteringen typ torrt styrlager mm. men jag går ändå igenom allt själv.
Är det en märkeshoj kommer ju hojen troligen med gaffel från tillverkaren av hojen. Så tror inte Bike24 eller någon annan nätbutik plockar isär allt och fettar in, om det redan är monterat.

Köpa cykel från bike24?
Kör bara! Köpte nyligen en SC hightower 2 ram därifrån och allt gick smärtfritt. Levererad till mitt lokala postkontor på 3 arbetsdagar.

D i U

Aktiv medlem
Köpa cykel från bike24?
Kör bara! Köpte nyligen en SC hightower 2 ram därifrån och allt gick smärtfritt. Levererad till mitt lokala postkontor på 3 arbetsdagar.
grymt, va satt det för dämpare på den? Rs superdeluxe ultimate som alla andra säljer med eller select som det står på deras hemsida både på ht å bronson? Det finns ju en bronson cc ram också i rätt storlek å färgtill bra pris men specad med select dämpare enligt bike24

Köpa cykel från bike24?
grymt, va satt det för dämpare på den? Rs superdeluxe ultimate som alla andra säljer med eller select som det står på deras hemsida både på ht å bronson? Det finns ju en bronson cc ram också i rätt storlek å färgtill bra pris men specad med select dämpare enligt bike24
Det var samma sak på Hightowern, det stod både select och ultimate på hemsidan. Som tur var satt det en ultimate på den när jag väl fick hem den! 👍

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer