Köpa skor från lake webbutik

Hej är forfarande på jakt efter cykelskor till mtb,och vad jag kommit fram till genom trådarna här på happyride är att lake verkar vara bäst alternativ för mig,har mailat bilder mått mm till lakes support för att få en rekommendation vilka skor jag ska välja, men utan framgång,så tänkte att jag försöker lägga upp allt här och se om man kan få lite mer presis fingervisning.

Jag vill kunna ha ortopediska sulor i skorna så dom behöver ha hyfsad volym,jag har storlek 42-43 i vanliga skor,dessa mått har mina fötter
Och även mått på sulan,som ni ser har jag 100mm bred fot medans sulan är 105mm vilket jag behöver.

Har testat diverse skor i flera butiker,även haft skor hemma och cyklat med,men dom är för trånga och domnar i fötterna.
Tacksam för råd;)

Bilagor

Jensen

Aktiv medlem
Detta är ett långskott. Men när jag körde lake hade jag en lång mailkonversation med en kille på lake som hette Mark. Flera år sen. Men skadar aldrig att maila o kolla om han ä kvar och om du fortare får svar där, mark”snabelA”lakecycling.com

Detta är ett långskott. Men när jag körde lake hade jag en lång mailkonversation med en kille på lake som hette Mark. Flera år sen. Men skadar aldrig att maila o kolla om han ä kvar och om du fortare får svar där, mark”snabelA”lakecycling.com
Ok tackar det ska testas, har mailat deras vanliga kundtjänst men inget svar.

glitch

Aktiv medlem

Ring dem också de hade massa bra input när jag letade. Köpte lokalt till slut ändå men richard var grymt hjälpsam.

Ring dem också de hade massa bra input när jag letade. Köpte lokalt till slut ändå men richard var grymt hjälpsam.
Fick svar nu;) dom rekommendera dessa
MX218
MX238
MX241
MX1-C

Mx 218 var bra pris men hittar inga i st 43 (Wide) än så länge bikeshop har rea -500kr förutom på st 43 ;)

Tackar för hjälp ,har fått svar nu och beställt ett par mx218 Wide

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer