Köptips lvg 30-40tkr

Köptips lvg 30-40tkr
Sportson Åsögatan på Söder hade några sådana Émonda i purple flip inne idag! :)
Jag säljer min nästan nya Trek Emonda ALR 5 Disc 2020, purple flip. Lättare ram än Émonda SL, responsiv och bekväm. Jag är 187 cm och sitter perfekt.

Köptips lvg 30-40tkr
Kommer med en uppdatering i tråden nu!

Slutade med att jag köpte en begagnad värstingcykel som är långt mer än jag behöver, men jag fick den för ett bra pris inom budget så även plånboken är nöjd! Jag köpte en S-Works Venge 2015 med Dura Ace Di2-växlar, wattmätare, Enve-kolfiberhjul, och lite annat smått och gott för cirka 25 - 30 tkr från en seriös säljare med ordentliga kvitton.

Har tyvärr inte tagit några riktigt fina bilder på hojen, men här kommer iaf en:

IMG_1280.JPG

Förhoppningsvis levererar den nya hojen lite mer fart än hardtailen (Uppsala-tur med HTn nedan)..! :)

IMG_1279.JPG

Senast ändrad:

Sam00

Aktiv medlem
Köptips lvg 30-40tkr

Slutade med att jag köpte en begagnad värstingcykel som är långt mer än jag behöver, men jag fick den för ett bra pris inom budget så även plånboken är nöjd! Jag köpte en S-Works Venge 2015 med Dura Ace Di2-växlar, wattmätare, Enve-kolfiberhjul, och lite annat smått och gott för cirka 25 - 30 tkr från en seriös säljare med ordentliga kvitton.

Har tyvärr inte tagit några riktigt fina bilder på hojen, men här kommer iaf en:

Visa bilaga 424010

Förhoppningsvis levererar den nya hojen lite mer fart än hardtailen (Uppsala-tur med HTn nedan)..! :)

Visa bilaga 424011

Den var grymm.

Elgstrand

Aktiv medlem
Köptips lvg 30-40tkr

Visa bilaga 424010

Visa bilaga 424011

Jag sa ju att du skulle köpa begagnat! 😉

ooms

Aktiv medlem
Köptips lvg 30-40tkr
Så, då har den andra spekulanten i tråden redan slagit till. Den stora frågan är nu om ursprunglig TS fått tummen ur?

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer