Kul saker på G i Sospel

MatteC

Ny medlem
Kul saker på G i Sospel
Coolt. Jag skrev ett email till ash efter att ha läst er tråd om sospel, och frågade om guidning i juli. Har inte fått något svar, skummt, de kanske är och badar i juli för det är för varmt i sospel.

c-oma

Ny medlem
Kul saker på G i Sospel
MatteC skrev:
-------------------------------------------------------
> Coolt. Jag skrev ett email till ash efter att ha
> läst er tråd om sospel, och frågade om guidning
> i juli. Har inte fått något svar, skummt, de
> kanske är och badar i juli för det är för
> varmt i sospel.

Han är skitdålig på de där med mail... :o) & dom har nå sjukt mycket att göra nu. Guidningar kör han bara på våren & hösten när tiden räcker till. Över sommaren kör dom guidade turer längs Trans Provence sträckan så då är det fullt upp med de samt att de har massa förberedelser inför tävlingen i september. Ett tips är att ringa honom då det funkar mycket bättre.

Det kommer bli en helt annan tillgänglighet för guidning mm mm när deras nya grej startar igång på allvar. Sospel kommer bli ett mecca för mountainbikingen...

MatteC

Ny medlem
Kul saker på G i Sospel
Jag misstänkte nånting sånt... Min kompis testade att ringa också och har lämnat ett meddelande men ingen tur där heller. Lutar nog åt les arcs i sommar istället (verkar inte dumt alls) så får sospel bli senare någon gång!

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer