Lätt att bete sig i Hellas

grondahl

Aktiv medlem
...hästarna då, ingen som tänker på dem!? Pratade med en ryttare härom veckan som önskade att man hojtar till hellre än plingar, då det kan stressa/skrämma hästen.
Har aldrig stött på någon häst på stigarna i Hellas iof. Men brukar sakta in i god tid, heja och rulla sakta förbi när jag gubbrullar grusvägarna i området.

Tomcaten

Aktiv medlem
Verkar krångligt att cykla i hellas numera.
Tacka vet jag 90-talet. Hur najs och flowigt som helst. Inget happy inget insta inga aggressioner. Inga FS.
Bara grus, stigar och mys. Och Lasse Lindgren (ledaren) hade landets första mobiltelefon fastsurrad på styret.
Kan man önska tillbaks det? (happy är kanske ok ändå)
Nokian?

Tomcaten

Aktiv medlem
Ett collage!
Kul men varning för att du redan spär på min schizofreni ännu mera.

Det är inte lätt att vilja och göra allt men utvecklande med tidens gång.

Atlas

Aktiv medlem
DT.jpg

Sidan 3 - Happy har helt tappat greppet. Förut fanns här en idiot eller två men nu har det vänt märker jag.

jonte987

Aktiv medlem
Nja, det kan väl inte vara kontroversiellt på något sätt? Översteprästen själv har bekräftat att valsystemet är fake.

fredrikw

Aktiv medlem
Snarare frustrerade snubbar av arbete och/eller hemma-situation bakom tuffa tangentbord.
Men är du snabbare än dom?

Apropå spottloska: hela din nu raderade trådstart var ju en stor spottloska, du insåg sedan att du hade råkat skicka den rakt upp i luften så den landade på dig själv igen. Som vanligt i dina trådar verkar det som. Syftet verkar oftast vara att visa vem som är tuffast bakom just sagda tangentbord. Hint: det är inte du.

fredrikw

Aktiv medlem
Anyway det gav inte så mycket bra feedback.
Inte? Jag tyckte du fick bra kommentarer om att det var ditt beteende och din attityd som var felet. Men du ville kanske mest ha ryggdunkningar som tack för hur tuff du är?

Däremot svarade du aldrig på vilken topp du siktade mot. Eftersom du verkar vara den snabbaste/starkaste/skickligaste cyklisten bland alla som skriver här måste det ju vara något väldigt prestigefullt.

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer