Landsväg/tempo/fixed eliter?

Fixerare

Medlem
Halloj!

Finns det några champions här på happy ride?

Vad har ni för tränings rutiner? Uppsättning, dagens mål etc..?

🥸🥸🥸🥸

GoranS

Aktiv medlem
Lite mer seriöst så har jag svårt att tro att någon elitcyklist är speciellt intresserad av att lägga tid på att svara på den typen av frågor ställda av anonym person på ett forum, om de mot förmodan skulle läsa frågorna.

me.I.am

Aktiv medlem
Halloj!

Finns det några champions här på happy ride?

Vad har ni för tränings rutiner? Uppsättning, dagens mål etc..?

🥸🥸🥸🥸

Är nog svårt. Finns några som vet vad dom sysslar med som även hänger lite här. Men tror dom tycker det blir lite för mycket tjabb, och oftast av amatörer med google-skilz i trådar om träning etc. Så dom undviker nog.

Om man hängt här ett tag lär man sig lite vilka som har någon erfarenhet att backa upp vad dom skriver med. En ledtråd, dom är oftast ganska ödmjuka och hävdar inget bestämt.

Bästa är nog specifika frågor, t.ex. om intervallträning. Men dels finns det redan många trådar om det, och annat, och dels som jag skrev i första stycket.

GurraG

Aktiv medlem
Ludvigsson meddelar att han inte har tid att svara just nu, han är på väg till dusch och massage, han återkommer om det ev blir någon paus i Girot.

GoranS

Aktiv medlem
@Tobias Ludvigsson meddelar att han inte har tid att svara just nu, han är på väg till dusch och massage, han återkommer om det ev blir någon paus i Girot.
Om han ligger och blir masserad har han väl all tid i världen att svara. Jag menar, vi snackar ju ändå om några av världshistoriens mest akuta och superangelägna frågor.

GoranS

Aktiv medlem
Om man ska försöka säga något lite vettigt och inte bara tramsa:

1) Generellt tror jag att mer specifika frågor har större chans att generera vettiga svar.
2) Att ställa frågor som är väldigt allmänt hållna gör att svaren kan bli något väldigt annorlunda än vad du önskar.
3) Att inskränka de som kan svara till elitcyklister minskar drastiskt sannolikheten att få svar.
4) Att formulera sina frågor ordentligt tror jag ökar sannolikheten för att man ska få intressanta svar.

Fixerare

Medlem
Släpp ut han!

Bilagor

• phelps-medals-1024x576.jpg
    phelps-medals-1024x576.jpg
    68.3 KB · Besök: 6

Mr Bottecchia

Aktiv medlem
Jag låter bli att visa mina medaljer. De är uteslutande för deltagande i olika lopp och ligger i en låda någonstans. Orkar inte rota fram dem.
Du har just nu chansen att köpa en olympisk guldmedalj som du kan visa upp ;)

Köp & Sälj

Topp