Kan tänka mig att han är lite upptagen med andra saker just nu så jag tror inte att TS kan förvänta sig några svar närmaste stunden.Fråga Tobias Ludvigsson han finns här på happy
Tror jag med ;) (var ironisk innan)Kan tänka mig att han är lite upptagen med andra saker just nu så jag tror inte att TS kan förvänta sig några svar närmaste stunden.
Halloj!
Finns det några champions här på happy ride?
Vad har ni för tränings rutiner? Uppsättning, dagens mål etc..?
![]()
Jo, ironin var rätt tydlig.Tror jag med ;) (var ironisk innan)
Om han ligger och blir masserad har han väl all tid i världen att svara. Jag menar, vi snackar ju ändå om några av världshistoriens mest akuta och superangelägna frågor.@Tobias Ludvigsson meddelar att han inte har tid att svara just nu, han är på väg till dusch och massage, han återkommer om det ev blir någon paus i Girot.
Brevet medaljer?Visa era medaljer eller låt bli!
Ingen trams här!![]()
Jag låter bli att visa mina medaljer. De är uteslutande för deltagande i olika lopp och ligger i en låda någonstans. Orkar inte rota fram dem.Visa era medaljer eller låt bli!
Ingen trams här!![]()
Akta dig! Annars kommer s***kpolisen och tar dig.Brevet medaljer?![]()
Du har just nu chansen att köpa en olympisk guldmedalj som du kan visa upp ;)Jag låter bli att visa mina medaljer. De är uteslutande för deltagande i olika lopp och ligger i en låda någonstans. Orkar inte rota fram dem.