Landsvägsdäck på mtb?

Kristoffer R

Aktiv medlem
Landsvägsdäck på mtb?
i en klunga är inte luftmotståndet en särskilt begränsande faktor?

nu vet vi inte vilken mtb ts har, många ffa äldre med tredelade vevpartier har både tillräckligt höga växlar och täta växelsteg.

pippiw, vart tog han vägen?
.Visa bilaga 403435
Efter ett antal infekterade debatter och pajkastning - minns inte hur/vem/varför -editerade han i vredesmod merparten av alla inlägg han skrivit till punkt-trådar och lämnade forumet.

Hans eget skrivande fortsatte, tror jag, i någon facebookgrupp.

Riktigt synd, tycker jag, att inläggen är borta.

kais01

Aktiv medlem
Landsvägsdäck på mtb?
tittar man på hans profil ser man inga tendenser till elände på slutet, utan långa välskrivna rr utan att jag upptäcker några negativa efterdyningar.

man kan ju få nya intressen?

kais01

Aktiv medlem
Landsvägsdäck på mtb?
(ot) om man blir förbannad på någon är det väl roligare att medverka till att vederbörande trampar i klaveret. eller åt det hållet. gärna på ett roligt sätt. snarast en stimulerande process.

om jag skulle ta en paus skulle det snarare bero på att det blivit lite låg densitet här. för lite emmer och fikasvettot.

Örjan Lax

Aktiv medlem
Landsvägsdäck på mtb?
Det var även några "stjärnor" som förlöjligade och hånade hans val av cyklar, idéer och kläder. Tillslut fick han nog, jag förstår honom.

Tyvärr förekommer fortfarande såna tendenser bland beteendet hos många här inne, mot excentriska personer och såna som helt enkelt inte följer strömmen och rådande normer. Precis som i samhället i stort. Trist.

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer