Men vad jag egentligen ville berätta är att pogiesar har kommit! Det tog lång tid och jag kunde först inte hämta dem men det har lyckats idag. De är jättestora! Feta handskar för en fetcykel :) Och svart med lite röd, precis som fatbiken.

Har ännu inte monterat de för hade ingen tid (var fylld med cyklingen) och då var det för mörkt och kallt ute. Men tog en bild innan det var för mörkt.
Visa bilaga 466600
Lite skrynklig för jag proppade dem i min lilla ryggsäck (med lite våld passade de precis). Finns också två innerhandskar och några grejer till för att fästa dem på styret.
Visa bilaga 466601
Innerhandskar (rosa, vilken härligt färg för coola fatbikers!) har kardborrband så de kan inte lossna från ytterhandskar.
Visa bilaga 466602
Finns också en påse/ficka på undersidan av varje handskar. För mobil, godis, tunna handskar mm. Kul!
Ska montera de imorgon. Tar lite tid för jag får reorganisera cockpiten först, kanske inte lätt i snön och minus 20.
Visa bilaga 466599
Styret är kort för en fatbike (jag är small) och med pogies finns det ingen plats längre för GPS, cykeldator och alla spännband (2 från feedbags och 2 från framdrybag). Får också ta bort bar-ends, det tycker jag inte om för dem behövs på långturer men att ha frusna händer är värre så har inget val. Hoppas det går bra att cykla i snön med pogies, att hoppa snabbt av/på på cykeln utan att händerna sitter fast i dem os. Spännande att testa :)
Ska posta mer bilder imorgon! Och tack igen ni snälla Happyriders