Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök forum
Medlemmar
Regler/Hjälp
Köp & Sälj
Recensioner
Artiklar
Video
Kalender
Turtips
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök forum
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Installera appen
Installera
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sveriges trevligaste cykelforum
Lida CX 71 km 18/5
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Rompa" data-source="post: 2393255" data-attributes="member: 12197"><p>Johan A skrev:</p><p>-------------------------------------------------------</p><p>> thomalin skrev:</p><p>> --------------------------------------------------</p><p>> -----</p><p>> > Cx, med lätt utväxling är nog bästa</p><p>> > cykelvalet, då brantaste backen har en rätt</p><p>> > rejäl lutning. Siktar på att delta trots att</p><p>> det</p><p>> > känns lite konstigt att betala för att köra</p><p>> > vanliga träningsslingan.</p><p>> </p><p>> Ähh, jag betalade för att hoja HHXC på mina</p><p>> "hemmastigar" och det är ju inte bara stigarna</p><p>> utan hela grejen man betalar för. Ett kul</p><p>> evenemang liksom!</p><p></p><p></p><p>Fast nu var ju HHXC inga hemmastigar, utan mer hemmagrusvägar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Rompa, post: 2393255, member: 12197"] Johan A skrev: ------------------------------------------------------- > thomalin skrev: > -------------------------------------------------- > ----- > > Cx, med lätt utväxling är nog bästa > > cykelvalet, då brantaste backen har en rätt > > rejäl lutning. Siktar på att delta trots att > det > > känns lite konstigt att betala för att köra > > vanliga träningsslingan. > > Ähh, jag betalade för att hoja HHXC på mina > "hemmastigar" och det är ju inte bara stigarna > utan hela grejen man betalar för. Ett kul > evenemang liksom! Fast nu var ju HHXC inga hemmastigar, utan mer hemmagrusvägar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sveriges trevligaste cykelforum
Lida CX 71 km 18/5
Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det.
Läs mer
Jag förstår