Lift i bruket på lördag

manneblask

Aktiv medlem
Lift i bruket på lördag
Kul! Man kanske borde ge sig på att nöta berm-linen och Bruket Woods DH 😊
Orkar man finns det massa andra roliga kullar ett litet tramp från Bruket att kombinera också!

Senast ändrad:

Valhalla_

Aktiv medlem
Lift i bruket på lördag
Nej den finns på toppen på baksidan mitt emot liften den jag tänker på. (Finns upplagd på TF).
Aha, ok. Ska kolla vilken det är. Tror inte jag kört just där.

Med lite tramp Hummelmoraberget, Slammertorp och runt toppen av Råstensvägen. Som sagt för att avsluta/börja mer tänkte jag :)
Aha ok. "Lite" tramp, kanske inget för den med singlespeed parkhoj 😁 . Fast å andra sidan är väl bruket mest lämpat för de som kan trampa en liten bit som det är nu.

manneblask

Aktiv medlem
Lift i bruket på lördag
Aha, ok. Ska kolla vilken det är. Tror inte jag kört just där.

Aha ok. "Lite" tramp, kanske inget för den med singlespeed parkhoj 😁 . Fast å andra sidan är väl bruket mest lämpat för de som kan trampa en liten bit som det är nu.

Jag har kört den en gång typ, det var rätt lerigt då men den är i mina ögon väldigt lik typ Grön Sak i Flottsbro fast mycket brantare och kortare - med andra ord skitsvår för en tjomme som jag som är sämst på att svänga :P

Nä med SS kanske de andra kullarna får sparas lite till stigcykeln istället. Blir ju lite tramp ändå tyvärr om man kör de nerfarter som finns på berget på baksidan men är nog helt överkomligt :)

Valhalla_

Aktiv medlem
Lift i bruket på lördag
Här är en ledkarta. Strax innan texten 'Bruketbacken" är toppen på kullen. Bruket woods dh känner jag till och den är stökig och fin. Sen har vi järfälla ck utförsslinga i blått, där det står "transport". Lite berms och några hopp. Stolen heart är fin också. Har för mig att jag kört nån mer bra stig på baksidan, som inte finns med på kartan. Får kanske cykla dit och reka lite eller nåt. Sen har vi ju Max Fredrikssons hopp på framsidan men det är väl några snäpp över min nivå i alla fall.
Screenshot_20210413-120540.png

Senast ändrad:

Snesladd

Aktiv medlem
Lift i bruket på lördag
Här är en ledkarta. Strax innan texten 'Bruketbacken" är toppen på kullen. Bruket woods dh känner jag till och den är stökig och fin. Sen har vi järfälla ck utförsslinga i blått, där det står "transport". Lite berms och några hopp. Stolen heart är fin också. Har för mig att jag kört nån mer bra stig på baksidan, som inte finns med på kartan. Får kanske cykla dit och reka lite eller nåt. Sen har vi ju Max Fredrikssons hopp på framsidan men det är väl några snäpp över min nivå i alla fall.
Visa bilaga 481747
det går att fortsätta ner till vägen efter den svarta

Bilagor

• 980E8218-F5F9-43C2-8E6B-0EF29CF2016C.jpeg
    980E8218-F5F9-43C2-8E6B-0EF29CF2016C.jpeg
    92.6 KB · Besök: 45

Valhalla_

Aktiv medlem
Lift i bruket på lördag
Aha! Ok det ser bra ut. Ser att du ritat ut några till. Detta får helt enkelt testas då (y)
Den som går ned på framsidan bredvid jck:s linje, vad är det för nåt?

Bullen2

Ny medlem
Lift i bruket på lördag
Det var väl dags att skapa ett konto här ändå..
Låter kul! Jag och en kompis kommer, siktar på att var där innan lunch. Ingen av oss har varit på Bruket tidigare så det blir extra kul :)

Valhalla_

Aktiv medlem
Lift i bruket på lördag
För egen del skulle jag rösta på söndag, mest för att jag hoppas min axel hinner sluta ömma till dess. Lyckades krascha i dh spåret andra eller tredje åket tror jag det var.

Men den som kör liften får väl ändå bestämma dag tänker jag är rimligt :giggle:

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer