Man vet man tänker lite för mycket på cyklar när...

fhloston

Aktiv medlem
Man undrar om en happyit har gett sig in i uthyrningsbranshen

DSC_0316.JPG

kais01

Aktiv medlem
våra mobiloperatörer har redan den här kollen på oss. här syns hur google redovisar dessa data i form av trafik som går långsamt här och var. bilden skärmdumpad alldeles nyss. om man zoomar in noga på den aktiva sidan kan man se den enskilda bilen (?) som en skugga som rör sig. 1984 någon?
10C28F63-C1D0-42B7-B2B1-9FFB23703FA8.png

Beagleboy

Aktiv medlem
Din snitthastighet enligt Google Maps timeline visar sig vara helt under all kritik.
24 minuter på 5 km?! Lägg av!

Beagleboy

Aktiv medlem
Tror jag gör sträckan snabbare på Atala minicykeln med 20" och hjulbas 112 cm!
Det var inga ärevarv i Bergslagsrondellen som INTE kom med, utan ett depå- stopp hos Shell i Spånga.

rejser

Aktiv medlem
Som numera skogshuggare (idiotiskt med min kropp) så går tankarna lätt till att tänka hur man ska fälla träd och göra bra stigar, north shore-bygge....
Svårt att se skogen för alla potentiella stigar
Några är öppna för iden dock....

Sup

Aktiv medlem
Jag har upptäckt att jag och frugan tittar på helt olika saker när vi ibland sitter och slötittar på brittiska köpa-hus-i-Spanien-program. Jag tittar hellre på omgivningarna med schysta berg att klättra uppför och någon enstaka gång har man sett platser man har cyklat förbi på Gran Canaria och blir helt nostalgisk.

rejser

Aktiv medlem
Jag har upptäckt att jag och frugan tittar på helt olika saker när vi ibland sitter och slötittar på brittiska köpa-hus-i-Spanien-program. Jag tittar hellre på omgivningarna med schysta berg att klättra uppför och någon enstaka gång har man sett platser man har cyklat förbi på Gran Canaria och blir helt nostalgisk.
Metoo

Gynnaren

Ny medlem
När man är ute med vänner i sommarvärmen med snyggt, lättklätt folk runtomkring som alla stirrar på, alla förutom en själv som är upptagen med att spana in cyklar.

BFS

Aktiv medlem
Kanske inte direkt tänker på för mycket på cyklar men läser för mycket på Happy:

Bilagor

• Screenshot_20210604-203957_Duolingo.jpg
    Screenshot_20210604-203957_Duolingo.jpg
    121.8 KB · Besök: 28

Danne K

Aktiv medlem
När man sitter och tittar på trailern till det kommande Battlefield-spelet och lägger märke till en cykel som skulle plattsa i Fula cyklar-tråden. :)
Undrar om inte något liknande varit med i tråden till och med. Cykeln påminner ju lite om den gamla Itera-cykeln.

Battlefield.jpg

Senast ändrad:

SåsenFrÅsen

Aktiv medlem
När man sitter och tittar på trailern till det kommande Battlefield-spelet och lägger märke till en cykel som skulle platts i Fula cyklar-tråden. :)
Undrar om inte något liknande varit med i tråden till och med. Cykeln påminner ju lite om den gamla Itera-cykeln.

Visa bilaga 496153
Typiskt ful-renderad rysk "framtidshoj". Framtiden ser mörk ut!

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer