Tom__
Aktiv medlem
Mod lås gärna tråden om ni inte resten av dagiset vill fortsätta den.
Så här ligger det till.
Jag vill köpa pulsklocka, en Garmin fenix 6s.
Jag har tatueringar på underarmarna, därav vill jag prova klockan för att se som den kan läsa min puls innan jag köper.
Men det verkar stört omöjligt.
*XXL hade inga riktiga ex framme för demo.
Fick till svar - eh Näe, då måste vi bryta en förpackning.
Var på jag svarar - eh jo, det är en förutsättning.
*På el giganten var trion av försäljare mer intresserade av att samtala med varandra än att sälja var på jag ruttnande och gick ut.
Så jag vet fortfarande inte om det var riktiga klockor eller dummies.
*Mediamarkt hade sålt slut den modellen.
*netonnet kör med 30 dagars öppet köp, men känns kass att köpa en och sen upptäcka att den inte funkar.
Grejen e den att det måste vara en fenix 6.
Jag läste om en kille som uppgraderade från fenix 5 till 6 där 5an kunde läsa hans puls men inte 6an.
Så jag kan inte prova en random pulsklocka och anta att fenix kan läsa min puls.
Så vad har jag kvar att besöka?.
Löparbutikerna brukar dom ha live ex att klämma på?.
Alternativt om någon trevlig stigcyklister som äger en 6a vill låta mig pröva den innan en tisdagsride t.ex.
Bomba med förslag nu!.
Och ni som tänkt svara köp en cheststrap behöver inte göra det för jag är inte intresserad av en sån.
Jag vill köpa pulsklocka, en Garmin fenix 6s.
Jag har tatueringar på underarmarna, därav vill jag prova klockan för att se som den kan läsa min puls innan jag köper.
Men det verkar stört omöjligt.
*XXL hade inga riktiga ex framme för demo.
Fick till svar - eh Näe, då måste vi bryta en förpackning.
Var på jag svarar - eh jo, det är en förutsättning.
*På el giganten var trion av försäljare mer intresserade av att samtala med varandra än att sälja var på jag ruttnande och gick ut.
Så jag vet fortfarande inte om det var riktiga klockor eller dummies.
*Mediamarkt hade sålt slut den modellen.
*netonnet kör med 30 dagars öppet köp, men känns kass att köpa en och sen upptäcka att den inte funkar.
Grejen e den att det måste vara en fenix 6.
Jag läste om en kille som uppgraderade från fenix 5 till 6 där 5an kunde läsa hans puls men inte 6an.
Så jag kan inte prova en random pulsklocka och anta att fenix kan läsa min puls.
Så vad har jag kvar att besöka?.
Löparbutikerna brukar dom ha live ex att klämma på?.
Alternativt om någon trevlig stigcyklister som äger en 6a vill låta mig pröva den innan en tisdagsride t.ex.
Bomba med förslag nu!.
Och ni som tänkt svara köp en cheststrap behöver inte göra det för jag är inte intresserad av en sån.