Mountainbike søges i Uppsala (evt. udlejning)

the_marsbar

Ny medlem
Hej,

Jeg arbejder i Uppsala en uge om måneden (bor i Danmark). Denne gang er jeg kørt i bil, sammen med resten af familien. Jeg holder ferie efter denne uge, og vil meget gerne ud at cykle lidt. Vi bor i nærheden af Lunsen, som skulle være et fint område at cykle i?

Er det muligt at leje en fornuftig cykel et sted i nærheden af Uppsala? Helst 29" hardtail størrelse large afhængigt af mærket (jeg er 180 cm høj), med luftaffjedret forgaffel, og fornuftigt udstyr.

Jeg er tidligere eliterytter (før vi fik børn), så jeg ved godt hvordan hvordan man passer på en cykel.

Mange tak :)

Mvh,
Martin

Senast ändrad:
Jag vet ingen som hyr ut, och inget om cyklingen där, men Velotek är en väldigt bra butik för MTB i Uppsala.

Jag är tveksam till att Stationsgatans cykel skulle ha några mtb av högre kvalitet att hyra ut, de är mer av kvartersbutik. Då är nog Skitotal bättre, eller som redan tipsats om höra med Velotek. Sportson och Team Sportia är två andra butiker med seriöst cykelsortiment som man skulle kunna höra med, mycket möjligt de har democyklar eller liknande..

Senast ändrad:
Tak for svarene :)

Er der nogen der ved hvilke cykler Aktivt Uteliv udlejer? På billedet ligner det en billigere Merida. Den kan selvfølgelig være god nok.

Jeg vil også forsøge at kontakte de andre steder I har nævnt, for at høre om de har democykler.

Har en Superior XP939 2018 jag inte använder speciellt, storlek Large passar mig 188 cm. Byt mot en DH eller köp för 8000 SEK. Den kan stå hos mig när den inte används...?

Bilagor

• IMG_20190723_100423_136.jpg
    IMG_20190723_100423_136.jpg
    397.8 KB · Besök: 143
I managed to find a bike.

Now the question is whether there are any local clubs that do rides in/around Uppsala during the weekend/beginning of next week.

Recommendations are very welcome :)

Tillbaka
Topp