MTB-kompisar som vill ”byta” slinga live i Skåne

Hej alla!!
Testar en idé som jag och min särbo fick. Vi letar efter en eller flera (men inte alltför många) som vill träffas och ”byta” slinga live.
Vår slinga kallas för Näset runt. Vi utgår från Höllviken och kör ut och runt hela Falsterbonäset. 2 timmars skön motionsrunda i vacker natur med mycket variation.
Vad har ni i ”utbyte”? Vi gillar variation, mycket stig, mycket fart, lite skump är tillåtet - men inte alltför mycket tekniskt finlir please.
Vår idé är att vi träffas hos oss ena gången så drar vi runt er på vår runda. Sen träffas vi hos er nästa gång och ni drar runt oss. På så sätt får vi se en massa nya roliga slingor. Vi är inga teknik-lirare och håller inte på med kartor och sånt. Motion, frisk luft, fart och fläkt, det är syftet...
Hade varit roligt med ett cykelpar men vem som helst får svara! PM:a om ni bor hyfsat i närheten och tycker idén låter kul!
Allt gott!!
//Jörgen & Malin

Senast ändrad:

marr

Moderator
Forumvärd
Kanske inte det bästa i en tid när man rekommenderas att endast umgås med folk ur sitt eget hushåll. Men kul idé, till våren kan vi säkert bjuda på ett utbyte över hallands eller söderåsen.

Kanske inte det bästa i en tid när man rekommenderas att endast umgås med folk ur sitt eget hushåll. Men kul idé, till våren kan vi säkert bjuda på ett utbyte över hallands eller söderåsen.
Vad roligt, vi testar gärna åsarna till våren! Och visar Näset! Vi hör av oss i april!! 👍🏻😊
(Cykel borde annars vara bästa sporten med tanke på Covid, utomhus och avstånd, men full förståelse för avvaktan ändå så klart.)

jonte987

Aktiv medlem
Ja, det låter trevligt. Jag tycker det är rätt trevligt att byta gpx också.

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer