Muskeltillväxt benen

Muskeltillväxt benen
Kalorirestriktion kräver än mer noggrannare val av näringsrik och näringstät kost. Till dit hör tyvärr väldigt få grönsaker. Kalorier är lätt att få i sig men det viktiga är livsmedlet.
Japp stämmer mycket väl, finns dock rätt näringstäta grönsaker också! Exempel grönkål, spenat osv. Får inte glömma alla andra nyttigheter som finns i grönsaker såsom antioxidanter och även aktiva ämnen i vissa. Sen ifall man som jag käkar 1-2kg grönsaker om dagen, blir endå mängden näring från det rätt hög. Sen äter man ju annat så som ägg/nötter, fisk osv som har mycket hög näringstäthet . Nötter blir rätt sällan dock.
Sen zinc magnesium tar jag några ggr i veckan, blir ibland orkeslös annars!

Fishy

Aktiv medlem
Muskeltillväxt benen
Japp stämmer mycket väl, finns dock rätt näringstäta grönsaker också! Exempel grönkål, spenat osv. Får inte glömma alla andra nyttigheter som finns i grönsaker såsom antioxidanter och även aktiva ämnen i vissa. Sen ifall man som jag käkar 1-2kg grönsaker om dagen, blir endå mängden näring från det rätt hög. Sen äter man ju annat så som ägg/nötter, fisk osv som har mycket hög näringstäthet . Nötter blir rätt sällan dock.
Sen zinc magnesium tar jag några ggr i veckan, blir ibland orkeslös annars!
Ja fisk, ägg och nötter är👍.
Tyvärr innehåller dock de flesta grönsaker, framförallt kål, (som är grymt gott), antinutrienter, och som hindrar din kropp från att ta upp vissa näringsämnen. Men som du belyser, varierad kost är bra.

Muskeltillväxt benen
Jo sant, också medveten om det! Dock är det inget jag "känt av" , utan mår bättre av detta upplägg än något annat jag testat. Själv så fixar jag inte fytinsyran från linser. Men fixar bönor osv väldigt bra, de man köper färdiginlagda och sköljer bort allt skum som bildas . Linser därimot mår jag sjukt dåligt av och känner mig sjuk typ. Misstänker att det är fytinsyran när man googlar på symptomen det ger.

Tänkte ta ett blodprov och kolla hur nivåerna ser ut relativt snart, får uppdatera då om mitt kostuplägg har några brister!

Muskeltillväxt benen
Sen ska man tänka på att välja eko på det mesta om man äter en stor mängd grönsaker. Bekämpningsmedlen som används i många fall är inget man vill äta regelbundet om man bryr sig om hälsan

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer