Nackareservatets kartgrupp

Makten

Aktiv medlem
Jag hittade denna finfina karta som står omnämnd i boken "Mountainbike kring Stockholm", och bestämde mig för att beställa två exemplar. Men det har inte kommit några kartor och nu letar jag efter kontaktinformation utan att hitta ett skvatt.

http://www.nackareservatet.se/

Är det någon här som vet vilka som ligger bakom sidan? Inte för att jag bryr mig så mycket om pengarna, utan för att jag verkligen vill ha kartan. Det vore trist om de har glömt bort att de faktiskt har ett ansvar för att hålla koll på sin hemsida:-/

Aron kanske vet eftersom du står bakom boken? Jag väntar med PM tills vi ser om det blir något av tråden:-)

Domänen är i alla fall registrerad på Järla Ifs Orienteringsklubb

Finns även en e-post till kontaktpersonen Bengt, om du går in på iis.se och söker dig vidare.

Senast ändrad:
Tackar för svaren! Jag har nu mailat Järla IF, så får vi se vad som händer. Som sagt så handlar det inte så mycket om eventuella pengar i sjön, utan om att jag faktiskt vill ha kartorna för att de verkar strålande bra för en som rör sig till fots och med cykel i området:-)

Jag bor inte (ännu) i närheten, så det är inte (ännu) aktuellt att besöka motionsgårdens reception;-)

Hej,

Jag beställde en karta där förra året och fick den relativt snabbt så det är inget fuffens med dom. Skön karta för övrigt.

Nu ser det ut som att de håller på och reviderar kartan.

"OBS! Kartan över Nackareservatet håller för närvarande på att revideras. Den nya upplagan kommer att vara klar för leverans efter sommaren."

Kan det kanske vara så att den befintliga upplagan är slut?

Tillbaka
Topp