[Notis] Danny MacAskill: Världens bästa barnvakt?

Wingqvist

Aktiv medlem
Danny_Day_Care_014-credit-Cut-Media-2000x1384.jpg

Danny MacAskill släppte filmen "Danny Daycare" förra söndagen. Den galet cyklande barnvakten Danny tar med sig Daisy i cykelvagnen på minst sagt äventyrliga upptåg.

Läs hela artikeln: https://happyride.se/?p=35386

Senast ändrad:

Wingqvist

Aktiv medlem
Film, bilder och intervju kom till redaktionen som ett presskit. Vi tyckte att detta var såpass sköj och välproducerat att det var roligt att lyfta på redaktionell plats. Helt oeniga eller såg ni någon charm i filmen?

Spacekitty

Aktiv medlem
Jag såg filmen för en vecka sedan här i Youtube-tråden(?), då var den kul. Sen länkades den 5-10 ggr i varenda cykelrelaterad grupp på Facebook och när det äntligen tog slut så kom den här igen.

Senast ändrad:

jonte987

Aktiv medlem
Spacekitty sa:
Jag såg filmen för en vecka sedan här i Youtube-tråden(?), då var den kul. Sen länkades den 5-10 ggr i varenda cykelrelaterad grupp på Facebook och när det äntligen tog slut så kom den här igen.

Mm, där har vi nog det. Om den finns på Youtube och Facebook så har nästan ingen på happy sett det?

Mårten

Aktiv medlem
Jag tror att tiden för klipp och klistra-journalistik är förbi om man inte vill reducerad till ytterligare en clickbaitsida... Facebook, Youtube och Instagram är snabbare på det.

Videon är dock svinbra.

Jimel

Aktiv medlem
Wingqvist sa:
Film, bilder och intervju kom till redaktionen som ett presskit. Vi tyckte att detta var såpass sköj och välproducerat att det var roligt att lyfta på redaktionell plats. Helt oeniga eller såg ni någon charm i filmen?

Filmen är jättebra och alla har väl hunnit se den innan ni gjorde en artikel utav det.
”Intervjun” var väl lite kul dock.

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer