Nu är det full fart.

Berk

Aktiv medlem
Nu är det full fart.
Lvgcykling på damsidan hade blivit nästan som hastighetsskridskor: Nederländerna vinner alltid. Inte så dåligt tycker jag som Nederländare, men lite tråkigt. Men den här gång verkar det har varit spännande (kunde inte följa mycket).

Ustzeust

Aktiv medlem
Nu är det full fart.
Lvgcykling på damsidan hade blivit nästan som hastighetsskridskor: Nederländerna vinner alltid. Inte så dåligt tycker jag som Nederländare, men lite tråkigt. Men den här gång verkar det har varit spännande (kunde inte följa mycket).
Sett skridskotävling en gång på tv, då ramlade alla utom han/hon som låg sist, sjukt roligt :D

r72

Aktiv medlem
Nu är det full fart.
Förutom att rubriken kanske inte avslöjade allt var det väl absolut dags för en VM-tråd. Ska bli kul att se herrarnas tempo imorgon, både resultatet och tiderna i och med att de kör exakt samma bana som damerna. 47 km/h idag på segrarinnan, vad får vi imorgon..?

ooms

Aktiv medlem
Nu är det full fart.
Man kan ju uppskatta sporten också, och inte bara låsa in sig på vilket land utövarna kommer ifrån :-)

skier

Aktiv medlem
Nu är det full fart.
Dygerts krasch såg klart oskön ut...
Fick hon framhjulspunka eller vad hände? Cykeln ormade sig ju ganska länge innan hon åkte in i räcket.

InlineOla

Aktiv medlem
Nu är det full fart.
Produktionen konkurrerar med trådstarten vad gäller uselhet.

Hur jävla svårt kan det va att ha lite mellantider i bild? Det känns helt slumpmässigt vad de visar i form av åkare o tider.

zodah

Aktiv medlem
Nu är det full fart.
Det ska inte va lätt. Men håller med, dåligt är det. De skulle tagit in det franska teamet från touren men italienarna skulle nog hellre sälja sin mamma innan det händer.

zodah

Aktiv medlem
Nu är det full fart.
Han är inte så vass den manlige kommentatorn. Tur att Fahlin är med och räddar upp det hela lite.

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer