Ny barncykelträff lördag 18 maj?

Berk

Aktiv medlem
Jag ska cykla med familjen i Hellas, men vet inte om min son vill stanna längre än förra gången. Han behöver dock lite hoppträning :)

Gurra

Aktiv medlem
Jag kan 1 juni! =)
vågar jag lova några fler hem-ful-byggda gupp och rollers? ja för fan. =D

jomper

Forumpappa
Forumvärd
Vi har säkert andra planer, men jag lobbar för att vi ska komma.

Kan ta med Commencals 12" och 14" springcykel och 16" Early Belter för att klämma på, förutom femåringens 20" Isla Benin (L) isåfall.

Har lite hopp och lekgrejer men det är svårt att få med utan släp.. :)

Gurra

Aktiv medlem
jomper sa:
Vi har säkert andra planer, men jag lobbar för att vi ska komma.

Kan ta med Commencals 12" och 14" springcykel och 16" Early Belter för att klämma på, förutom femåringens 20" Isla Benin (L) isåfall.

Har lite hopp och lekgrejer men det är svårt att få med utan släp.. :)
Vi har släp, var bor ni?

matt1as

Medlem
På lördag skulle jag nog kunna få med 5-åringen, men vi är fortfarande ganska morgontrötta. Kommer med en 20" Frog isf

Mina planer sammanfaller med H's. Vi är dock inte behov av något avancerat i cykelväg. Visserligen kan jag tycka att tvååringen kan behöva börja rycka lite i styret, men ja.....det blir som det blir.

H.

Aktiv medlem
Inte omöjligt att jag och Luthman dyker upp med entourage. I mitt fall en 3-åring som älskar sin Commencal springcykel och en 7-månaders som inte har en aning om vad det handlar om. Samt en fru som kanske vill ha lite stigcykelsällskap av någon som hittar i området.

Om vi dyker upp så blir det med en tvååring som gillar att plinga på sina springcyklar. Det blir väl sannolikt även en tvåveckorsbebis som skiter i vilket så länge det finns bröst i närheten. För att uppfylla det mindre barnets krav tar jag även med min sambo. Och troligen hunden. Det blir som en cirkus.

jomper

Forumpappa
Forumvärd
Vi fick ta bort ringklockan på springcykeln (den gick "sönder") eftersom den då tvåårige chauffören ibland tog uppmärksamhetspaus från verkligheten och plingade lite väl länge.

Ja, det kan jag tänka mig.

Jag kommer nog ha med en Macride också, den kräver ju lite mekande om man vill testa på sin hoj (byta en styrstamsspacer mot deras fäste), men det går säkert att testa på min hoj om man ser trovärdig ut.

H.

Aktiv medlem
Monglo sa:
Hur är det, är det någon som är på i morgon? Eller ska vi planera för 1 juni i stället?
Om det blir av tror jag att jag och fru kommer med 3-årig dotter på springcykel plus 7-månaders i vagn.

Monglo

Aktiv medlem
Ja men då kör vi i morgon!

Från kl 10. Samma plätt som förra gången. Inte omöjligt att vi är lite sena.

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer