Croixdefer
Ny medlem
Nytt bakhjul 27,5 boost
Hej,
Skrotade frihjulsmekanismen i mitt Novatec-nav i helgen. Original på Vitus Sentier VRX 2018. Fälgen har fått sina smällar den också och varken kan eller hinner byta endast navet.
Boost 12x148, 6-håls skiva, shimano body (ej micro spline). Kör 27,5x2,6 däck.
Håller gärna nere priset så gott som möjligt och ser gärna att jag kan rulla till helgen igen.
Tror jag har 27mm innerbredd idag. Funkar att gå ned till 25?
Är detta något att ha?
www.bikester.se
Tacksamt tips på ny kassett när jag ändå är igång. Kör en sådan idag, som var restad nu.
www.bikester.se
Tar tacksamt emot tips
Tack på förhand!
Skrotade frihjulsmekanismen i mitt Novatec-nav i helgen. Original på Vitus Sentier VRX 2018. Fälgen har fått sina smällar den också och varken kan eller hinner byta endast navet.
Boost 12x148, 6-håls skiva, shimano body (ej micro spline). Kör 27,5x2,6 däck.
Håller gärna nere priset så gott som möjligt och ser gärna att jag kan rulla till helgen igen.
Tror jag har 27mm innerbredd idag. Funkar att gå ned till 25?
Är detta något att ha?

DT Swiss M 1900 Spline Bakhjul 27,5"/25mm Alu CL 148/12mm TA Boost Shimano svart/vit | bikester.se
DT Swiss M 1900 Spline Bakhjul 27,5"/25mm Alu CL 148/12mm TA Boost Shimano svart/vit - till rätt pris! 30 dagars öppet köp och fri retur.DT Swiss Över 40 000 produkter från 600 varumärken - Bikester.se.
Tacksamt tips på ny kassett när jag ändå är igång. Kör en sådan idag, som var restad nu.

Shimano SLX CS-M7000 Kassett 11-delad | bikester.se
Shimano SLX CS-M7000 Kassett 11-delad - till rätt pris! 30 dagars öppet köp och fri retur.Shimano Över 40 000 produkter från 600 varumärken - Bikester.se.
Tar tacksamt emot tips
Tack på förhand!