Oakley verkar ganska randomiserat med vilka linser som finns till vilka bågar tyvärr..Någon om har koll på varför det inte går att hitta tex Oakley Radar med vanliga trail-linsen och inte torch?
Ibland ser det ut som att ett företag har den vanliga linsen men när man går in och läser om produkten står det att det är trail torch.
Märkligt nog finns de som reservlins till radar.Oakley verkar ganska randomiserat med vilka linser som finns till vilka bågar tyvärr..
...och ibland varierar samma lins mellan olika modeller. Här ett par tidiga prizm trial till Racing jacket vilka jag gillar och ett par nyare prizm trail i ett par Flight jacket vilka är betydligt mycket mörkare, så mycket att det är som en helt annan lins.Oakley verkar ganska randomiserat med vilka linser som finns till vilka bågar tyvärr..
Ok, du är säker på att den nyare inte är trail torch? Väldigt otydligt när man köper ibland....och ibland varierar samma lins mellan olika modeller. Här ett par tidiga prizm trial till Racing jacket vilka jag gillar och ett par nyare prizm trail i ett par Flight jacket vilka är betydligt mycket mörkare, så mycket att det är som en helt annan lins.
Samma här. Tror det delvis beror på att det är olika tjock lins i olika modeller. Tjockare = mörkare. Sen kan den blå spegelbeläggningen också variera vilket lär påverka färgerna....och ibland varierar samma lins mellan olika modeller. Här ett par tidiga prizm trial till Racing jacket vilka jag gillar och ett par nyare prizm trail i ett par Flight jacket vilka är betydligt mycket mörkare, så mycket att det är som en helt annan lins.
För att Trail Torch helt enkelt är uppföljaren till Trail.Någon om har koll på varför det inte går att hitta tex Oakley Radar med vanliga trail-linsen och inte torch?
Ibland ser det ut som att ett företag har den vanliga linsen men när man går in och läser om produkten står det att det är trail torch.