OBS OBS Cykel stulen i Skövde! YT Capra CF PRO 19

Kentagent94

Ny medlem
OBS OBS! STULEN CYKEL. Håll utkik snälla!
Dela gärna och sprid detta!

Att folk inte kan skilja på mitt och ditt!
Det gör mig totalt förtvivlad att jag som nyinflyttad hit till Skövde efter bara fyra dagar så är det jag älskar och lever för, blivit stulet. Efter endast fyra dagar i Skövde!!
Tjuvar/tjuv har brutit sig in genom ytterdörr, samt förrådsdörr och mitt förråd sedan.

Jag har polisanmält detta samt att jag ber er snällt att hålla utkik efter denna cykel, den utmärker sig rätt mycket! finns inte många av samma färg och sort i varken länet eller landet.
Det är en Enduro cykel av märket YT Industries. lätt att känna igen.
Modell: YT, Capra 27 CF Pro Race XL.
Silver/blå cykel med lackskyddsfilm på hela ramen.
Fox 36 framgaffel med kashima coat guld på sig.
samma på bakdämpare (Fox flot X2 kashima coat) och sadelstolpe (Fox Transfer kashima coat).
Den har hjul som är 27,5 tum.
Kolfiber ram samt kolfiber hjul.
Hjulen är av märke E*thirteen.

Hittelön till den som kommer med tips som kan leda till att cykeln kommer tillbaka i min ägo.
// mvh Förtvivlad Adam…

Bilagor

• IMG_0498.JPG
    IMG_0498.JPG
    1.6 MB · Besök: 170

Stervelo

Aktiv medlem
Usch och tvi, klura lite på om förbrytaren kunnat hitta till ditt via dina sociala medier, säg fejjan, strava och sånt, om det kan förhindra att det händer igen. De ser bild/runda och kan via din profil, eller runda i strav, hitta dig IRL.

Kentagent94

Ny medlem
Usch och tvi, klura lite på om förbrytaren kunnat hitta till ditt via dina sociala medier, säg fejjan, strava och sånt, om det kan förhindra att det händer igen. De ser bild/runda och kan via din profil, eller runda i strav, hitta dig IRL.
Super bra fråga, bra spaning där.. har inte tänkt på de. Men tror att de snarare är fel folk som bor i de området jag bor i, eller a några enstaka…

TobiasLj

Aktiv medlem
klura lite på om förbrytaren kunnat hitta till ditt via dina sociala medier
Det är en helt logisk fundering och jag själv är ganska kluven till alla "NBD", bilder med cykeln i fokus och så vidare. Jag tror dock att det oftare är personer som ser när cykeln bärs in eller parkeras och som sedan sprider ryktet eller själva lägger en plan för att stjäla den.

Köp & Sälj

Topp