[Officiell sida] Kvarntorp (högen) Downhill.

MtbIte

Aktiv medlem
Hej!

Tänkte att en officiell sida för kvarntorp downhill vore bra även här på happyride där man kan skriva om man har några frågor om nedfarterna/området , skriva när man ska dit och åka om man vill ha sällskap eller helt enkelt bara vill posta sina bilder/filmer från när varit där och åkt.

vi finns även på FB nedan

Informationssida för kvarntorp downhill från oss som bygger: https://www.facebook.com/pg/Kvarntorp-Downhill-114797516656351/groups/?ref=page_internal

Communitysida för kvarntorp downhill där man kan posta inlägg : https://www.facebook.com/groups/1511071052381881/?source_id=114797516656351

Senast ändrad:

mikipedia_

Aktiv medlem
Snyggt kört. Finns det enklare spår för nybörjare som en själv.
man ska gilla brantare cykling om man ska ha nöje av högen i min mening iaf. Man kan skippa hoppen på dom flesta ställena lr ta en väg runt. Finns en flackare grön sak oxå som inte var helt klar sista gången jag var där.

MtbIte

Aktiv medlem
Snyggt kört. Finns det enklare spår för nybörjare som en själv.
Det finns en på baksidan av högen som heter Italiano som är mera anpassad för nybörjare , vi håller även på med en ny nedfart som snart är klar som även den är mera anpassad nya åkare.

Rahmbugel

Medlem
Ok hojta till när ni skall gräva fixa och dona så tar jag med en spade och kommer dit. Dra ett medelande om tid och plats. Funkar det så kommer jag.

/Micke

MtbIte

Aktiv medlem
Ok hojta till när ni skall gräva fixa och dona så tar jag med en spade och kommer dit. Dra ett medelande om tid och plats. Funkar det så kommer jag.

/Micke
Absolut vi hojtar nästa gång vi ska gräva , vi har pratat lite löst om måndag men inget hugget i sten än.

MtbIte

Aktiv medlem
Tadaaaa!
Öppning nästa lördag 9-14!
Har lyckats skjuta tiderna på lördagar en aning....🤔

Vi kommer under två veckor köra en provperiod fredagar 18-21 och lördagar 9-14.
Sen utvärderar vi öppettiderna igen.
Liftkort kommer kosta 100 bagis, 70 för juniorer... Så så är läget just nu.

Välkomna!!!🤘🤘🤘

MtbIte

Aktiv medlem
Vi har även 1 ny led som är en röd/grön led med mycket berms, smågupp och andra features

Senast ändrad:

Rahmbugel

Medlem
Tadaaaa!
Öppning nästa lördag 9-14!
Har lyckats skjuta tiderna på lördagar en aning....🤔

Vi kommer under två veckor köra en provperiod fredagar 18-21 och lördagar 9-14.
Sen utvärderar vi öppettiderna igen.
Liftkort kommer kosta 100 bagis, 70 för juniorer... Så så är läget just nu.

Välkomna!!!🤘🤘🤘
Testade - Så sjukt kul, hoppas ni kommer fortsätta ha liften igång. Gör allt för att promota Kvarntorp .

robwrnr

Medlem
Om man kör på framsidan när liften inte är igång, är det då grusvägen tillbaka upp som gäller eller finns det någon bättre/snabbare väg upp?

EST

Aktiv medlem
Längre bort åt vänster mot golfbanan är inte lika brant om man tittar ner ända tipset:)

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer