Onödig trådstart

jonte987

Aktiv medlem
Onödig trådstart
Screenshot_20220927-190229_EON.jpg
Nu har jag fått min artificiellt intelligente Eon dongle. Ugnen är på. Vilken stress

GoranS

Aktiv medlem
Onödig trådstart
Tycker det är rätt dumt att starta en ny tråd om lampor när det redan finns en späckad tråd bara ett klick bort.
Det Stumpy menar misstänker jag är att trådar väsentligen inte tas bort här, åtminstone med mindre än att de möjligen spårat ut så totalt att låsande och rensning inte bedöms som tillräckligt. Onödigt startade trådar brukar leda till en stunds tramsande följt av ett sjunkande allt djupare ner i de trådarkeologiska lagren.

Denys Zagreus

Aktiv medlem
Onödig trådstart
Ja, det är ju dumt att man inte kan radera själv… Då blir det ju så här onödigt. Fast när man bara får dryga viktigpetter-svar från deltagarna i stora lamptråden börjar man ju ångra sig lite…

hm

Aktiv medlem
Onödig trådstart
Gör ett halvhjärtat försök att få till ett slut .
När frågan kan gränsa till politik ? Vågar jag inte skapa en ny tråd ...

Men vem sprängde gasledningen?
Ryssarna, Nato, kina eller Greenpeace och varför..?
Och vems pipeline är det ? Ryss, tysk eller privat .?

Senast ändrad:

jonte987

Aktiv medlem
Onödig trådstart
Enda rimliga förklaringen till att Ryssland skulle gjort det som jag hört är att det skulle vara en varning att de kan spränga internet, el och nya Baltic pipe när de vill.
Resten av experterna låter helt förvirrade.

The Nord Stream 1 pipeline between Russia and Germany is 51% owned by Gazprom, the St Petersburg-headquartered energy giant, while Nord Stream 2 is owned by a Swiss subsidiary of the same company. None of those assets would, by this thinking, demand any kind of Nato or other western military response.

ostrand

Aktiv medlem
Onödig trådstart
Enda rimliga förklaringen till att Ryssland skulle gjort det som jag hört är att det skulle vara en varning att de kan spränga internet, el och nya Baltic pipe när de vill.
Resten av experterna låter helt förvirrade.
Tja, det finns andra möjligheter.
- Inre konflikt
- False flag
- Brända jordens taktik

jonte987

Aktiv medlem
Onödig trådstart
Tja, det finns andra möjligheter.
- Inre konflikt
- False flag
- Brända jordens taktik

Ja, jag uppfattar det ändå som förvirrat när man skickar upp en expert som säger att vem som helst kan göra det genom att tex skicka ner en farkost med sladd till ytan.

"-var det nån som satt där med en sladd då" Nej, säger experten.
Staffan Dopping nivå på det.

eucalyptus

Aktiv medlem
Onödig trådstart
Det är verkligen inte Rysslands fel

Finns det inte såna där linor med sensorer i Östersjön? Sägs ju att de finns i havet norr om Norge så plingar det till så fort ryska ubåtar rör sig utanför kusten.
Borde plingat till i någons dator om okända ubåtar rör sig i Östersjön men jag är ingen rymdingenjör

Köp & Sälj

Topp