OS i Tokyo 2021

Wekeendrider

Aktiv medlem
OS i Tokyo 2021
Synd att OS bara har en gren i MTB. Måste vara förkrossande att träna i flera år och sedan tappa chansen att ta OS-medalj p.g.a. någon liten tillfällighet som ett tekniskt problem. I längdskidor har de i alla fall flera chanser att ta medalj.
Det går ju igen i många sporter. OS är bara en liten del av tävlingskarriären, det är knappast OS de lägger upp sin träning efter i fyra år.

skier

Aktiv medlem
OS i Tokyo 2021

rödblå

Aktiv medlem
OS i Tokyo 2021
Håller med om att det inte blev särskilt spännande. Skyller delvis på produktionen. Det är lättare att följa vad som händer i Red Bull TVs sändningar. Tråkigt när de missar viktiga omkörningar, satsningar osv.

thomaslundstrom

Aktiv medlem
OS i Tokyo 2021
Jag är helt övertygad om att the end game hos tv-bolaget är att straffa ”vanliga” kanalerna med massa reklam och strul så att man måste byta kanal etc, så att man köper deras internet-tv istället. Synd bara att det är så mkt strul med internet-tvn, GCN+ inkluderat.

H.

Aktiv medlem
OS i Tokyo 2021
Jag är helt övertygad om att the end game hos tv-bolaget är att straffa ”vanliga” kanalerna med massa reklam och strul så att man måste byta kanal etc, så att man köper deras internet-tv istället. Synd bara att det är så mkt strul med internet-tvn, GCN+ inkluderat.
Ja, jag är föga imponerad av Discovery+. Kommer absolut inte betala för fler månader än denna. Helt omöjligt att få överblick, och när den byter sport mitt i, trots att jsg valt en specifik sändning och inte kanal är det ju riktigt illa. Igårkväll försökte vi oss på ett sammandrag men det gick inte att spola tillbaka till start utan bara se live.

Vad beträffar loppet så gissar jag att många led i värmen.

hm

Aktiv medlem
OS i Tokyo 2021
Va fan hände ?
Vilken jävla skräll på flera av medaljhopp.
Kate Cortny 15,e .PP såg ut som hon skulle bryta ,men samlade ihop sig lite sista varvet iaf . Lecomte va i ledningen 30 sec sen sjönk hon också som en sten.
Jenny ? ? Va fan kom knappt upp för första backen utan såg ut att köra på samma skitdäck som sista wc i lera . Lärde dom sig ingenting eller fick inte spez fram några däck nu heller och så hårt styrt så det inte gick att köra på något annat märke ??

Neff va iaf grym . Men va ju ruggigt nära att göra som mvpd igår första varvet när i pp inte hoppade rampen och neff fick väja i luften..

Och ungerskan måste fått en drömstart från sista led var hon med redan efter startloopen som hon sen förvaltade grymt bra .

Bilagor

• Screenshot_20210727-095448_discovery+.jpg
    Screenshot_20210727-095448_discovery+.jpg
    252.9 KB · Besök: 83
  • Screenshot_20210727-095458_discovery+.jpg
    Screenshot_20210727-095458_discovery+.jpg
    260.3 KB · Besök: 80
  • Screenshot_20210727-095536_discovery+.jpg
    Screenshot_20210727-095536_discovery+.jpg
    256 KB · Besök: 75
  • Screenshot_20210727-095604_discovery+.jpg
    Screenshot_20210727-095604_discovery+.jpg
    165.7 KB · Besök: 83
Senast ändrad:

GoranS

Aktiv medlem
OS i Tokyo 2021
Ja, jag är föga imponerad av Discovery+. Kommer absolut inte betala för fler månader än denna. Helt omöjligt att få överblick, och när den byter sport mitt i, trots att jsg valt en specifik sändning och inte kanal är det ju riktigt illa. Igårkväll försökte vi oss på ett sammandrag men det gick inte att spola tillbaka till start utan bara se live.
Håller med om att det är rätt irriterande att behöva ge sig ut och leta ny stream mitt i loppet när man valt att titta på en viss gren. Att de i huvudsändningen kan bryta och gå över till en annan gren är helt OK. Detta kändes dock som man fick kanalslalomen från gammeldags TV "på köpet", helt oönskat när det borde vara trivialt att låsa en stream till en gren.

OS i Tokyo 2021
Någon mer som tycker att banan liknar mer Enduro än XC? Toktvära klättringar där de flesta springer upp med cykeln och sedan branta tekniska utförslöpor som liknar downhill. Ett XC lopp ska väl inte avgöras på skador eller tekniska problem?

Wekeendrider

Aktiv medlem
OS i Tokyo 2021
Någon mer som tycker att banan liknar mer Enduro än XC? Toktvära klättringar där de flesta springer upp med cykeln och sedan branta tekniska utförslöpor som liknar downhill. Ett XC lopp ska väl inte avgöras på skador eller tekniska problem?
Man får väl köra på Zwift nästa gång om man vill minimera tekniska problem och garantera att starkast vinner. Man kan väga deltagarna och sedan köra ett 20 min FTP-test, bäst W/kg vinner.

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer