OS i Tokyo 2021

D

Deleted member 74442

Guest
OS i Tokyo 2021
Ja, hade gärna sett en plattare bana på tempot, tror mycket på Wout om han är i samma form.

1627454900564.png

martinmalmberg

Aktiv medlem
OS i Tokyo 2021
Sa vacchi att Mvdp har plockat in 19 platser, nu på 16:e? Tv-sändningen har lite till övers att önska, lika delar livebilder av fronten, osammanhängande slowmotion repriser och reklam.
Håller med, hä
Det var väl ett jävla gnällande på Vacchi och Lindgren! 😡
Kan du inte visa något fantastiskt du själv gjort som vi andra kan få ”bedöma”?

Vacchi är inte lika insatt i mtb som landsväg men tycker både han o Emil gjorde ett bra jobb. Det är ju inte precis Emils vardag att sitta och kommentera live-TV. Det är säkert inte helt lätt.
Att produktionen emellanåt haltar kan ju inte de lastas för.
Det är bra sagt, vi behöver mer förståelse och acceptans i samhället idag, och varför inte börja här och nu!

Totteman

Aktiv medlem
OS i Tokyo 2021
Hallå...cykeltävlingarna är ju inte slut bara för att herrarnas tempolopp är slut.

Trist kommentar från den svenska kommentatorn på E1.

gustavgo

Aktiv medlem
OS i Tokyo 2021
Imponerande av Roglič, återigen vänder han motgång i Touren till något positivt. Även kul att se Demoulin på pallen igen.

Hade Slovenien bara en startplats i tempot eller varför är inte Pogačar med?

GoranS

Aktiv medlem
OS i Tokyo 2021
Fyra man inom fyra sekunder i kampen om platserna 2-5! Kan väl inte ha inträffat på ngt stort internationellt seniormästerskap i tempo tidigare?!

D

Deleted member 74442

Guest
OS i Tokyo 2021

ooms

Aktiv medlem
OS i Tokyo 2021
Känns ju helt uppåt väggarna märkligt. Det här va en banprofil som Pogacar mycket väl kunde vunnit guld på.
Tror det baserades på resultaten i senaste VM, dvs 2019, tyckte jag Fomin jiddrade om. Var Pogazar öht framme då? Gissningsvis var det bara Roglic som placerade sig bra fr Slovenien då, och därmed hade de bara en plats nu.

hm

Aktiv medlem
OS i Tokyo 2021
Pogazar lär inte kommit inte på pallen på slovenska mästerskapen i tempo heller ..
Finns visst många bra slovener , kanske dom skulle skickat nån annan om dom fick ...

Edit : va något som vacci o Adamsson babbla om på touren ..
Så fick kolla och Pogacar kom 3:a men roglitz va däremot inte med .

Senast ändrad:

hm

Aktiv medlem
OS i Tokyo 2021
Skumt .
Dom har pulsmätare på bågskyttarna .
Okej att pulsen varierar men några ligger över min maxpuls när dom rest sig upp för att släppa iväg en pil .

uandt

Aktiv medlem
OS i Tokyo 2021
Skumt .
Dom har pulsmätare på bågskyttarna .
Okej att pulsen varierar men några ligger över min maxpuls när dom rest sig upp för att släppa iväg en pil .
Kollar också på bågskyttet. det är ju asbra! Det är ju deras fel betablockerare är dopingklassat eftersom bågskytte mest bara verkar var panik och ångest, eller, jag gissar det i alla fall eftersom de pulsar ur sådär....

uandt

Aktiv medlem
OS i Tokyo 2021
Tror det var en 27 årig brasilianska som låg uppe i 142 när hon släppte pilen. Det var den högsta jag lade märke till. Andra låg säkert högre

hm

Aktiv medlem
OS i Tokyo 2021
Svenskan som åkte ut va uppe i 170..
Men så sköt hon en 5:a också

Edit

Bilagor

• Screenshot_20210729-124817_discovery+.jpg
    Screenshot_20210729-124817_discovery+.jpg
    88.8 KB · Besök: 51
D

Deleted member 74442

Guest
OS i Tokyo 2021
Apropå kvinnor🙂 är det bara på mästerskap i beachvolleyboll kravet på bikini för kvinnor lever kvar, togs det inte bort 2012 annars? Norge tog ju böter på EM senast.

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer