OS i Tokyo 2021

GoranS

Aktiv medlem
OS i Tokyo 2021
Håller Neff? Har väl ibland haft en tendens att gå för hårt initialt och få en schackning. Å andra sidan har väl schackningen kommit rätt tidigt och nu har hon hållit i 20 min.

Raggamuffin

Aktiv medlem
OS i Tokyo 2021
Jenny har nog bara problem med lungorna, går fort där framme.

Neff kan helt klart krokna men tog det ändå lite lugnt precis i början. Underlaget passar väl henne med, snyggt omhopp försök vid droppet.

InlineOla

Aktiv medlem
OS i Tokyo 2021
Varför har man reklam mitt i vissa sporter medan tex fotboll skulle det aldrig accepteras?
Ja dom e ibland sjukt otajmade med reklamen, helt utan känsla för skeendet i tävlingarna, va likadant på linjeloppen på landsväg. Vanligtvis när det är cykling på eurosport tar dom väl valda lägen för reklam, aldrig i nåt kritiskt läge i loppen o har aldrig direkt stört mig på det. Här på os är det helt slumpmässigt o ibland skitstörigt.

Wekeendrider

Aktiv medlem
OS i Tokyo 2021
Otroligt vilken dålig produktion det är!
Discovery-gruppen kan mycket väl lyckas med något ingen tidigare lyckats med, få tittarsiffrorna att sjunka rejält på OS. Bomba med mer reklam än sändning, konsumtionslån FTW! (ja, det går att hitta reklam-fri sändning, men man måste leta själv, det står inte på länken) och lotteri om man får rätt sändning, rätt ljud, inget ljud, helikopterljud och vilket språk det kommenteras på (framgår ofta inte heller i länken).

Och japanerna kunde väl hyrt in några ordinarie produktionsteam, de som normalt gör proffsiga sändningar från respektive idrott har ju inget att göra när OS går? Linjeloppet och triathlon såg till stora delar ut som om det var filmat av någon deltagande Youtubare med hjälmkamera. Eller ta varvpasseringen i MTB'n. Det verkar stå en stationär, obemannad övervakningskamera där som blev över när Securitas rensade lagret 2013. Tycker kvalitén går igen i alla friluftsporter jag sett hittills under OS. Kanske är någon Coronaeffekt, att japanerna löser det själva så gott det går istället för att ta in utländska produktionsteam i landet?

Pajen53

Aktiv medlem
OS i Tokyo 2021
Discovery-gruppen kan mycket väl lyckas med något ingen tidigare lyckats med, få tittarsiffrorna att sjunka rejält på OS. Bomba med mer reklam än sändning, konsumtionslån FTW! (ja, det går att hitta reklam-fri sändning, men man måste leta själv, det står inte på länken) och lotteri om man får rätt sändning, rätt ljud, inget ljud, helikopterljud och vilket språk det kommenteras på (framgår ofta inte heller i länken).

Och japanerna kunde väl hyrt in några ordinarie produktionsteam, de som normalt gör proffsiga sändningar från respektive idrott har ju inget att göra när OS går? Linjeloppet och triathlon såg till stora delar ut som om det var filmat av någon deltagande Youtubare med hjälmkamera. Eller ta varvpasseringen i MTB'n. Det verkar stå en stationär, obemannad övervakningskamera där som blev över när Securitas rensade lagret 2013. Tycker kvalitén går igen i alla friluftsporter jag sett hittills under OS. Kanske är någon Coronaeffekt, att japanerna löser det själva så gott det går istället för att ta in utländska produktionsteam i landet?
Håller med dig helt kass, har letat genom alla kanaler och har nu landat på kanal 9 med kommentator men reklam i tid och otid

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer