Ot... Aprilskämt ... nån som sett eller hört nåt ?

Laan84

Aktiv medlem
A27EC7D0-AA0F-4511-A649-3A0697BE641C.jpeg

123456789

Aktiv medlem
Mmmm.....Men det var oskyldigt menat ...
Man ser eller hör aldrig Aprilskämt nu mer ...och jag vill ha mer sånt .

ooms

Aktiv medlem
Det är väl betalvägg, men jag kan avslöja att planerna innebar bl.a. ett nudistbad mitt i stan.

kais01

Aktiv medlem
jan heine i april-tagen...

.
F5CE4B8E-A9EB-4B8D-855A-5BE54CB3AA77.png

BFS

Aktiv medlem

weldion

Aktiv medlem

Berk

Aktiv medlem

Artikeln själva är ännu bättre:
"Stockholm får beröm för sitt täta kollektivtrafiksystem med många anslutningar, samt planerna på att bygga ut både kollektivtrafiken och cykelvägnätet. Men det finns utrymme för att förbättra resandet, anser rapportförfattarna. Arlanda räknas inte som ett viktigt nav i Europas flygtrafik, med sina relativt få resenärer och internationella förbindelser."
[Paragraf tar slut]

Så kollektivtrafiket är bra för att det finns planerna för att bygga ut cykelvägnätet?? (Obs ordet "planerna")

Och hur skulle kollektivtrafiken blir bättre om Arlanda byggas ut? Flyg räknas väl inte som kollektivtrafik, eller?

Brakastruten

Aktiv medlem
Lät lurt för idag, men högersidan vill dubbla skatten för cykelreparationer bl.a. Må vara att man inte tror på miljön, men att höja skatten pch slå på företagare? Det var allt lite komiskt..

simson

Aktiv medlem
Blev elakt lurad igår! Jag och ungarna har fikat på favvocafeet och när vi ska gå så säger ägaren att överlåtelsen är påskriven och att april är sista månaden de kör.
Barnen börjar nästan gråta ( vi ska fira midsommar tillsammans med ägarna) så jag blev förvånad eftersom de inte sagt nåt då får jag en blinkning och polletten trillar ner , grabbarna kramar och håller fast dem å säger att man inte får luras sådär 😜…

Bikzz

Aktiv medlem
Hörde att Happy skulle anlägga ett brännvinsdestilleri i Hellas. Potatisåker och ta vatten från Källtorpssjön.

UprightCitizen

Aktiv medlem
Blev elakt lurad igår! Jag och ungarna har fikat på favvocafeet och när vi ska gå så säger ägaren att överlåtelsen är påskriven och att april är sista månaden de kör.
Barnen börjar nästan gråta ( vi ska fira midsommar tillsammans med ägarna) så jag blev förvånad eftersom de inte sagt nåt då får jag en blinkning och polletten trillar ner , grabbarna kramar och håller fast dem å säger att man inte får luras sådär 😜…
Om inga ungar gråter eller är skräckslagna, är det ens ett skämt då?

kais01

Aktiv medlem
den här från teknikens värld var lite fyndig:)

källa 'EU-kommissionär Falsità Purificante'🤣

kais01

Aktiv medlem
Den här såldes för några år sedan på Systembolaget
8b19679b41c43e52_400x400ar.jpg

Men det verkar inte finnas kvar, undrar varför?
visst associations-släktskap med crema catalana, aka flytande brylépudding, med fin tallbarrsaccent. faktiskt överraskande god, åtminstone i tappningen på bilden. får baileys att påminna om nattöverståndet diskvatten.

brukar ha en flaska hemma, dock har den aldrig vad jag vet funnits på systemet.
.
5F374D60-4E8A-488F-B2E5-E9716749A18D.jpeg

Topp