Domestique
Aktiv medlem
[OT] Bilder på kyrkor utanför Norden (regler i första inlägget)
Parocchia San Lorenzo-kyrkan i Pinzolo klädd i Interfärger. Fotad under samma sväng till Madonna di Campiglio som förra kyrkan.
Minst sagt cool! Åkte direkt in på listan på platser att besöka den dag det blir av att cykla Monte Baldo. Har haft det i planerna ett par gånger men båda gångerna har det fallerat.En av dom coolaste kyrkor jag sett. Santuario Madonna della Corona, Monte Baldo i Veronaprovinsen.
Halvfusk på denna för när jag cyklade förbi så var det så kallt och regnigt att jag inte pallade fota men platsen var så häftig så jag tog bilen dit någon dag senare.
Visa bilaga 485735
Den rekommenderas!Minst sagt cool! Åkte direkt in på listan på platser att besöka den dag det blir av att cykla Monte Baldo. Har haft det i planerna ett par gånger men båda gångerna har det fallerat.
Årets kyrkfoto! Vilket bygge!En av dom coolaste kyrkor jag sett. Santuario Madonna della Corona, Monte Baldo i Veronaprovinsen.
Halvfusk på denna för när jag cyklade förbi så var det så kallt och regnigt att jag inte pallade fota men platsen var så häftig så jag tog bilen dit någon dag senare.
Visa bilaga 485735
Väldigt mäktig plats. Det här är utsikten! Långt där nere skymtar man motorvägen mellan Verona och Trento.Årets kyrkfoto! Vilket bygge!
En av dom coolaste kyrkor jag sett. Santuario Madonna della Corona
Du känner inte att du utmanar ödet genom att titta på Corona-kyrkor?Måtte denna pandemi försvinna snart! :)
hehe jo kanske men efter ett år i isolation behöver man lite vardagsadrenalin! :)Du känner inte att du utmanar ödet genom att titta på Corona-kyrkor?