[OT] Chans att rädda karriären?

WSMC

Medlem
Hasse#7 sa:
Jag hoppas alla förstår att jag har tystnadsplikt när det gäller min adoptivson. Läcker det någonstans nu då är det fan inte jag som läcker. Det är i alla fall inte ställningsbyggare, byggkranmaskinist eller propagandaminister. Inte geolog heller.
Då har jag inte fel än så länge....

GoranS

Aktiv medlem

Hasse#7

Aktiv medlem
GoranS sa:
Hasse#7 sa:
Manurhin2 sa:
Hasse#7 sa:
Jag hoppas alla förstår att jag har tystnadsplikt när det gäller min adoptivson. Läcker det någonstans nu då är det fan inte jag som läcker. Det är i alla fall inte ställningsbyggare, byggkranmaskinist eller propagandaminister. Inte geolog heller.
Märklig tystnadsplikt kan jag tycka ?

M
Det är som det är med den saken.
Must?
Ja just det. Jag är Coq Rouge. Nä, det handlar bara om att respektera en önskan. För övrigt tror jag inte tråden stängs oavsett. Den är nån form av udda fungerande samtidsdokument.

Manurhin2

Aktiv medlem
Hasse#7 sa:
Manurhin2 sa:
Hasse#7 sa:

M
Tänkte mest på att om ingen stulit din inloggning så var det du själv som startade allt igår.

M

Hasse#7

Aktiv medlem
Manurhin2 sa:
Hasse#7 sa:
Manurhin2 sa:
Hasse#7 sa:

M
Tänkte mest på att om ingen stulit din inloggning så var det du själv som startade allt igår.

M
Ja jag vet. Men ganska direkt efter förstod jag att det var en dålig idé. Svårt att reversera förloppet. Sen tror jag inte att det är en stor grej egentligen. Men är huvudet dumt får man stå sitt kast. Han återkommer väl när han känner för det och redogör för det hela.

Manurhin2

Aktiv medlem
Hasse#7 sa:
Manurhin2 sa:
Hasse#7 sa:
Manurhin2 sa:
Hasse#7 sa:

M

M
Ja jag vet. Men ganska direkt efter förstod jag att det var en dålig idé. Svårt att reversera förloppet. Sen tror jag inte att det är en stor grej egentligen. Men är huvudet dumt får man stå sitt kast. Han återkommer väl när han känner för det och redogör för det hela.
Det blev ändå ganska kul, många som är engagerade.

M

geologen

Aktiv medlem
WSMC är närmast. Det känns bra. Nya utmaningar och en helt ny typ av jobb för mig. Jag hoppas och tror detta ska gå fint. Det är allt jag har att säga.

Peth

Aktiv medlem
geologen sa:
WSMC är närmast. Det känns bra. Nya utmaningar och en helt ny typ av jobb för mig. Jag hoppas och tror detta ska gå fint. Det är allt jag har att säga.
Ah, här har vi ett klassiskt fall av identitetsstöld ”Jag hoppas och tror detta ska gå fint.”, så skulle aldrig geologen uttrycka sig.

Men, jag hoppas och tror det också!

:)

Hasse#7

Aktiv medlem
Peth sa:
geologen sa:
Ah, här har vi ett klassiskt fall av identitetsstöld ”Jag hoppas och tror detta ska gå fint.”, så skulle aldrig geologen uttrycka sig.

Jag hoppas och tror att mitt klavertramp kan vara överspelat nu.

GoranS

Aktiv medlem
Om statlig myndighet är närmast låter det som att det inte är helt rätt. En naturlig gissning är ju då någon annan typ av offentlig anställning. Landsting eller kommun. Jag gissar på kommunal anställning.

GoranS

Aktiv medlem
Peth sa:
geologen sa:

Ja, det är något ogeologiskt över det hela - positivt och lite hemlighetsfullt.

H.

Aktiv medlem
Grattis! Vore kul att höra vad det blev och så småningom om du trivs och kan anse karriären räddad?!

Är detta anledningen till att vi aldrig fick svar om hissen? Eller är hissen anledningen till detta?

WSMC

Medlem
geologen sa:
Aha, vad roligt att du hittat nytt jobb som känns bra och är utmanade!
Vill du, någon gång framöver, hinta vad det landade i, vore det intressant.
Lycka till!

geologen

Aktiv medlem
Testare på statlig myndighet. Vill inte bli mer specifik än så i tråden. Ingen hemlig myndighet, men önskar att det inte är enkelt att knyta mig till den. Vänligen respektera det.

Freddie L

Aktiv medlem
Hmm... Man blir ju nyfiken, och det finns ju många att välja på: https://myndighetsregistret.com/myndigheter/statliga-forvaltningsmyndigheter/page/13/

Den oväntade gissningen blir ”testare av grus och mindre stenar” på SGU. Den mer väntade gissningen blir ”testare av platsannonser ” på Arbetsförmedlingen. Något som också passar in i kompetensen vore kanske ”testare av styrbordshalsar” på sjöfartsverket. Men jag hoppas på ett jobb på Alkoholsortimentsnämnden eller Rymdstyrelsen,det vore nåt!

Oavsett om det är något av de ovan, eller nåt helt annat; Grattis till jobbet!

K

Ny medlem
Chans att rädda karriären?

Svar: ja, tydligen.

Bra saker händer människor som får saker att hända. Bra jobbat och grattis till nya jobbet!

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer