Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
En hel del är gjort. Tog banvallen/cykelvägen bakom idag, och två nya hissar är tillförda. Taket verkar vara omlagt. Och bottenvåningen vi gick igenom igår är i ”färdigt skick” i stora delar. Guidningen var på italienska (jag smet in genom grinden när en bokad grupp italienare skulle in på en rundvisning, och försökte smälta in så gott det gick. ?)Undrar om renoveringen någonsin blir färdig. När jag var där 2015 har jag för mig att det var snack om någon tysk finansiär som skulle pytsa in en rejäl hink pengar för att rusta upp det.
Vägen ner mot Ankarudden?
Helt rätt, blev en promenad kring naturreservatet Ören med mamma.Vägen ner mot Ankarudden?
Är bilden tagen från gamla kfhuset….?
Var ner där på cykel en höst när den där allén var en riktigt härlig färgfest.Helt rätt, blev en promenad kring naturreservatet Ören med mamma.
Din bild höll jag på att skriva, men det är ju en annan tråd.
Preppar för vintern.
Vilken förnedrande pingla! Lär ju dessutom förstöra jakten…
Äh katter är sjukt skickliga jägare , farsans har alltid haft bjällror på sig men fortfarande så är det otaliga möss å fåglar som fått sätta livet till,…Vilken förnedrande pingla! Lär ju dessutom förstöra jakten…
Eller ekorrar…Råttor (möss, sorkar, ...) är väl en sak, men (små)fåglar tycker jag inte att det är så trevligt att katter fångar.
Vi tycker inte det är trevligt med nåt därav bjällra , speciellt inte när de tar hem å ska visa upp , de får ju faktiskt mat hemma….Råttor (möss, sorkar, ...) är väl en sak, men (små)fåglar tycker jag inte att det är så trevligt att katter fångar.