Ferrari ger bort race efter race. Kan inte vara roligt att heta Leclerc idag.MÄKTIGT!!!
Tänkte mer på indy......Ferrari ger bort race efter race. Kan inte vara roligt att heta Leclerc idag.
Gör ett magisk bra race. Och överlver en omstart på slutet med. Sjukt bra.Fick push om att Marcus Ericson tog segern i Indy 500
Ja såå skönt, uppvägde dagnes sömnpiller i Monaco med råge😊Gör ett magisk bra race. Och överlver en omstart på slutet med. Sjukt bra.
Vem har tid för sånt när det är hockey vm..🏆🇫🇮Tänkte mer på indy......
Då gav ändå Monaco en del spänning med vädret och de rödas clowneri.Ja såå skönt, uppvägde dagnes sömnpiller i Monaco med råge😊
Totalt ointressant..Vem har tid för sånt när det är hockey vm..🏆🇫🇮
Ja iofs. Och kul för Perez!Då gav ändå Monaco en del spänning med vädret och de rödas clowneri.
Rally? Det har jag av någon anledning slutat att följa, om jag inte ramlar över någon sändningDet började väl ändå redan i Monte Carlo? :)
Rally? Det har jag av någon anledning slutat att följa, om jag inte ramlar över någon sändning
Ja får räcka med F1, F2, F3, Indycar, MotoGP, Moto2, Moto3 å sen är vissa helger slut, eller fortsätter in i måndagen för att hinna allt :-)Ja, storhetstiden är förbi där, för tillfället i alla fall. F1 har lyckats betydligt bättre med att nå ut till en bredare massa och få med sig tillverkare.
Japp.. Blir nog vm no. 3 för Max.Missade loppet på grund av ett trilskande oljetryck tyvärr. Men Alonso trea?!?
Japp.. Blir nog vm no. 3 för Max.
Jinxa inte Alonso's 3e titel nu ;)Japp.. Blir nog vm no. 3 för Max.
Nejdå, ser ut som Alonso ingår i Ferraris master plan.Jinxa inte Alonso's 3e titel nu ;)
Ett rent race i starten och sen en säkerhetsbil eller två så står han garanterat på pallen.Roligt för mästerskapet det här.
Tar Max sig till pallen ändå?
Remindme! 4 hours1. Alonso
2. Perez
3. Sainz
4. Gasly
5. Hamilton
6. Verstappen
7. Piastri
8. Russell
9. Hulken
Leclerc pallar inte trycket, Ocon kör bort sig, och Stroll fumlar till det vid depåstoppet. Resten tillhör svansen eller DNF:ar.
Redbull kommer inte tillåta intern kamp.Bästa för mästerskapet är väl om Alonso vinner, Perez två och Max DNF de två kommande racen.
Då kan det bli lite intern kamp inom Red Bull. Intern Red Bull kamp är väl det som krävs för att det överhuvudtaget ska bli någon spänning under denna säsong. Tror inte Aston Martin kommer kunna utveckla bilen i samma takt som Red Bull.
Precis. Och just därför skulle det göra det lite intressant. Om Alonso leder mästerskapet och Perez 2:a och max ligger efter med 40 poäng pga två DNF:er.Redbull kommer inte tillåta intern kamp.
Så kommer redbull ändå köra för Max. Det lär han ha kontrakt på.Precis. Och just därför skulle det göra det lite intressant. Om Alonso leder mästerskapet och Perez 2:a och max ligger efter med 40 poäng pga två DNF:er.
Ja, men det blir ju lite roligare om han får jobba för det. VM är ju i stort sett avgjort om han vinner idag och Perez kommer 2a.Så kommer redbull ändå köra för Max. Det lär han ha kontrakt på.
Ja att vänta så länge med att meddela en bestraffning, eller ens en antydan att man utreder det är bara klassiskt FIA.Eventuella straff bör väl komma innan pallen kan jag tycka.