OT: Empire Watches - kan man lita på dom?

pewe

Aktiv medlem
Jag sitter och letar efter en Tag Heuer Carrera till frun, hittade då denna sidan med rent ut sagt väldigt bra priser: http://www.empirewat...asp?prod_id=189

För en Carrera skall de ha 855 GBP, i Sverige går den på 17000 SEK. En viss skillnad alltså.

www.empirewatches.co.uk

Någon som beställt därifrån och är de att lita på?

pewe

Aktiv medlem
Tack, jag såg det och det är ju bra. Jag är mest orolig för att de verkligen säljer äkta grejor. Vill helst inte ge 855 GBP för en Tag Heuer kopia...

Singular

Aktiv medlem
Deras feedback är i det närmaste perfekt, hade det varit något tjall med klockorna hade de varit stekta för LÄNGE sedan.

Ställningstagandet är snarare om man ska köpa från en gråhandlare eller AD - valutaläget, gråhandel och det relativt stora prutmånen på klockor från TAG Heuer gör att prisskillnaden är mycket stor. Jag tror att det kan finnas en hel del att skala av från det svenska listpriset hos en AD om du exempelvis cashar (men du får inte hjälp av valutan...), och då får du en klocka i handen (och med möjlighet att dänga den i en butiksdisk och spela arg om/när något strular) istället för om "några veckor".

Glöm nu bara inte att (hosthost) köpa ett snyggt band till den...

/M

Topp