[OT] Göttetråden... 🥤🍿🍬🍭🍫🍩🧁🎂🍰🥧🍦🍨🍧🥞

nieves

Aktiv medlem
Pimpad havregrynsgröt, rivet äpple, kanel och chili. Yum, yum.
20200827_174508.jpg

Klavikel

Aktiv medlem
Second breakfast, precis som i sagan om ringen.
Väldigt föredömligt initiativ, och av bilden att döma ett respektabelt lass med härliga kalorier 👌🏻👌🏻😻

Mediokern

Medlem
Då kollegorna på jobbet visste att det är kladdkakans dag idag lördag så var det bara till att slänga ihop en själv.
Tyvärr är min ugn lite dum, så den blev inte så kladdig som jag tänkt mig. Men den var ändå god, speciellt med lite hallonsylt till.
Kladdkaka.JPG

(Edit kommateringen sög)

n3wton

Aktiv medlem
Vad sägs om gåsägg då!! Som att äta tre vanliga ägg 😀 toppat med Klädesholmen kaviar och en valnötsbrödsmacka till det, mmm.

Visa bilaga 453531Visa bilaga 453532
Jag har ju gått i gåsköparfunderingar. Man blir helt klart pepp! Om de dessutom äter mördarsniglar är ju lyckan fullständig!

Följden av ovanstående blir ju då att mördarsniglar omvandlas till ägg som man sedan äter. Man får välja själv om det är en härlig tanke eller ej...😄

Edit: det är dessutom lite olika bud på om gäss äter sniglar eller ej..

Sambal Oelek

Aktiv medlem
Jag har ju gått i gåsköparfunderingar. Man blir helt klart pepp! Om de dessutom äter mördarsniglar är ju lyckan fullständig!

Följden av ovanstående blir ju då att mördarsniglar omvandlas till ägg som man sedan äter. Man får välja själv om det är en härlig tanke eller ej...😄

Edit: det är dessutom lite olika bud på om gäss äter sniglar eller ej..
Sniglar är delikatess i vissa delar av världen, så det blir ju riktiga delikatessägg då! Dessutom väldigt ekologiskt 😀

Fpalm

Medlem
När ledig dag och solsken sammanfaller och det är perfekt krispigt för att cykla till grus, då gäller det att ladda med hela kostcirkeln till frukost 😜
E6E6764A-E9A1-4558-ABDC-B22CD16BE714.jpeg
f

Senast ändrad:
Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer