[OT] Göttetråden... 🥤🍿🍬🍭🍫🍩🧁🎂🍰🥧🍦🍨🍧🥞

thomaslundstrom

Aktiv medlem
Gillar inte marsipan, men många andra på jobbet som blev glada för de här lådorna från Taxinge...Och rischokladen var god 😋Visa bilaga 463198

Smaskigt!

Jag hoppas vid gud att vårdpersonalen använde verktyg för att få fatt på godiset dock; det de ser ut som en bra basilusk-spridare annars, om folk ska hålla på och peta med fingrar...

josofin

Aktiv medlem
Smaskigt!

Jag hoppas vid gud att vårdpersonalen använde verktyg för att få fatt på godiset dock; det de ser ut som en bra basilusk-spridare annars, om folk ska hålla på och peta med fingrar...
Ja, det ligger en sked i en av lådorna...men ärligt talat vet jag inte vad som är värst, att man plockar upp den gris man tänker äta med sina nyspritade tassar, eller att alla tafsar på samma sked, som dessutom ligger kvar i sockerbadet.... 😅.

thomaslundstrom

Aktiv medlem
Ja, det ligger en sked i en av lådorna...men ärligt talat vet jag inte vad som är värst, att man plockar upp den gris man tänker äta med sina nyspritade tassar, eller att alla tafsar på samma sked, som dessutom ligger kvar i sockerbadet.... 😅.

Vaddå, äter inte alla sitt godis iklädda nitrilhandskar? 🤪

liveforthis

Aktiv medlem
Ska man jobba 10tim så får man ha lite kladdkaka och grädde till kaffet
IMG_20210107_155938_5.jpg

rln

Aktiv medlem
Brioche inbakad med bogbladsstek, prästost och Camembert.

Edit: Felskrivning rättad, jag skyller på dålig bildning.

Bilagor

• IMG_20210421_021040429.jpg
    IMG_20210421_021040429.jpg
    312.6 KB · Besök: 60
Senast ändrad:

Sambal Oelek

Aktiv medlem
Mycket glass nu :)

Testade nåt nytt idag, Pepparlaktrits! Inte alls dum! Kommer ni ihåg tuggummit "Shake", såhär smakar det i glassform :)

IMG_20210430_164641.jpg

Med jordgubb ovanpå, gott! Det hade nog varit bättre matchning med typ Himmelsk röra men jag var sugen på jordgubb :)

IMG_20210430_165055.jpg

Lite små kulor, jag gnällde om det så lade han på lite extra jordgubb :)

fhloston

Aktiv medlem

Testade nåt nytt idag, Pepparlaktrits! Inte alls dum! Kommer ni ihåg tuggummit "Shake", såhär smakar det i glassform :)

Visa bilaga 485815

Med jordgubb ovanpå, gott! Det hade nog varit bättre matchning med typ Himmelsk röra men jag var sugen på jordgubb :)

Visa bilaga 485814

så det blev som att blanda Shake och Dance :love:

ensamvarg

Aktiv medlem

Visa bilaga 485815

Visa bilaga 485814

Personligen tyckte jag att det var för mycket peppar. Men nu har jag ju ett paket hemma, och glass kastar man bara inte.

Sambal Oelek

Aktiv medlem
Idag kom sommaren. Tog favoritrundan, ganska varmt på landsvägarna. 25 grader var det visst!

Så hamnade jag bakom en glassbil!!

IMG_20210529_133051.jpg

Vilket öde. De säljer ju inte styckvis glass så jag fick ta igen det när jag kom till civilisationen igen... :)

IMG_20210529_151715.jpg

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer