(OT) Häckla Tesla

jomper

Forumpappa
Forumvärd
(OT) Häckla Tesla
Innan man aktiverar AP så godkänner man att man själv alltid har uppsikt och är redo att ta över. Verkar inte riktigt ha varit så i det här fallet? Ändå ska föraren ha klarat sig helt oskadd..

42Hz

Aktiv medlem
(OT) Häckla Tesla
Ska visst ha sagt att hen trodde bilen skulle stanna automatiskt, har man ingen självbevarelsedrift?!?

Mr Bottecchia

Aktiv medlem
(OT) Häckla Tesla
Ska visst ha sagt att hen trodde bilen skulle stanna automatiskt, har man ingen självbevarelsedrift?!?
Ah, en lastbil skönt att man inte behöver stanna bilen själv, snart stannar den, det är en automatsik bil, den fixar det här, jag tänker inte bromsa, bilen ska fixa det här, men stanna då biljävel, du får 2 sekunder på dig, 2, 1, men stanna då, jag tänker inte göra något, det är en automatisk bi...Bom :)

fhloston

Aktiv medlem
(OT) Häckla Tesla
Ah, en lastbil skönt att man inte behöver stanna bilen själv, snart stannar, det är en automatsik bil, den fixar det här, jag tänker inte bromsa, bilen ska fixa det här, men stanna då biljävel, du får 2 sekunder på dig, 2, 1, men stanna då, jag tänker inte göra något, det är en automatisk bi...Bom :)
Krockkudden kanske var automatisk?

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer