Gravelisten
Aktiv medlem
(OT ) Hockey ( och damhockey & e-hockey)
Det enda positiva med kvällens match var väl att det blev mållöst i 3:e perioden.
De ”vann” andra perioden med 3-2 , morfar försökte få mig att bli gnagare när de åkte ur 78 , men jag sa det spelar ingen roll hur dåligt det går man håller på dem ändå😜Dif bättrar sig. Ska de lyckas komma upp i över 50 i räddningsprocent innan matchen är slut? 46% efter andra perioden är ändå en klar uppryckning.
”Dyraste truppen och den största besvikelsen” lyder betyget!Man undrar lite försiktigt hur det går för Leksand🤔
Vinna menar du?Hmmmmm, lite orolig att vi gör en Leksand imorgon när halva laget är skadat🫣
Förlora mot Gevalia🫣Vinna menar du?
Eller passar du på att stödda dig där vid ekvatorn?
Det hade varit mer passande med en DIF-logga men jag förstår att du gett upp😉
Karlskoga är mig nära i hjärtat också, här får jag alltid möjlighet att brottas med lagen från middle östDet hade varit mer passande med en DIF-logga men jag förstår att du gett upp😉
Blir minst en säsong till i HA för DIF…..
Föga förvånande, mer förvånad att han fått vara kvar såpass länge.![]()
Ishockey: Krisen förvärras: HV71 sparkar huvudtränaren
HV71 sparkar huvudtränaren Tommy Samuelsson och en av de assisterande tränarna Fredrik Stillman. In kommer en gammal guldhjälte: Johan Lindbom. – Vi behövde få in en ny röst, säger klubbens ordförande Anders Wilander till SVT Sport.www.svt.se
Dom verkar sluga dom rackarna, han ska såklart till FBK och lära sig spela😉Gillar att FBK säkrar upp inför kaffekampen imorgon 😅
Visa bilaga 605960
Brynäs och Leksand kanske skulle prova samma metod så kanske dom slipper kvala😅Dom verkar sluga dom rackarna, han ska såklart till FBK och lära sig spela😉
Glömde kaptenen att trycksätta kabinen? Verkar inte bättre med tanke på ditt suddiga sinne.Brynäs och Leksand kanske skulle prova samma metod så kanske dom slipper kvala😅
Å andra sidan så tjänar de nästan lika mycket som riktiga skådespelare, nej skämt åsido så tycker jag böterna de får är alldeles för låga (samma belopp oavsett vad spelaren tjänar) , Anton Rödin filmade väl till sig en utvisning som sedermera ledde till mål och matchvinst,iofs i overtime men ändå ,![]()
Ishockey: Se bisarra filmningen av Oskarshamns William Worge Kreü
Skellefteås Joakim Lindström nuddade med klubban på Oskarshamns William Worge Kreüs ben. Då föll IKO-backen omkull och utvisades för diving och Lindström för tripping. Nu sågas aktionen av SVT:s expert Jonas Andersson. – Patetiskt. Det är en väldigt tydlig filmning. Kanske den tydligaste vi...www.svt.se
![]()
Tack för lånet, han gjorde inte bort sig helt.Gillar att FBK säkrar upp inför kaffekampen imorgon 😅
Visa bilaga 605960
Baklängesmål första bytet men ni vände ändå😜Tack för lånet, han gjorde inte bort sig helt.
Därför jag la till helt på slutet😉Baklängesmål första bytet men ni vände ändå😜
Djurgården stavas det 😜😃Jurgården tog en viktig seger, kul.
dJurgården?Djurgården stavas det 😜😃
Precis som att det skulle vara bättre….Jävla skit, byter till Mello!
Tänkte mest att nån skulle reagera eftersom ingen av hårdingarna på Happy tittar(officiellt)😅Precis som att det skulle vara bättre….
FBK lika illa som mello.Tänkte mest att nån skulle reagera eftersom ingen av hårdingarna på Happy tittar(officiellt)😅
Här hemma käkar vi godis och kollar på minioner 😎Tänkte mest att nån skulle reagera eftersom ingen av hårdingarna på Happy tittar(officiellt)😅
Nu får nog fjunisen kolla tabellen 🤥FBK lika illa som mello.
Det är väl tabellen när säsong är över som gäller?Nu får nog fjunisen kolla tabellen 🤥