Utvärderingen om det går bättre med reklam än utan lär inte bli så svår🤣Heja Brynäs!
I framkant när det gäller matchställ med nästan inga sponsorloggor alls. Kan NHL, så kan SHL också köra utan sponsorer på matchställen.
Utan reklam på alla.Utvärderingen om det går bättre med reklam än utan lär inte bli så svår🤣
Bortasegrar är bra👍Tur att det finns sämre lag än vårat..4-0 borta🍻😀
T.o.m. Brynäs vinner ju hemma ibland.Bortasegrar är bra👍
Kallas: Även en blind höna.......T.o.m. Brynäs vinner ju hemma ibland.
Nu har dom gjort det.De har inte vaknat riktigt än…
Tror det med.Malmö kan bli jävligt tufft för Brynäs.
Jag hoppas att Malmö åker ur, taggen från när Percy värvade sönder Färjestad sitter kvar.Tror det med.
HV hade fått det jäkligt tufft med Malmö över 7 matcher.
Skönt att vi slipper. 😊
Gissa om Timrå, Oskarshamn & Frölunda är motiverade ikväll🤔
Jag tror att om vi låter er vinna så beror det på det mentala. Är man klar så är man oavsett om man försöker...Gör er till ikväll e du snäll![]()
SorryGör er till ikväll e du snäll![]()
Dock kan jag tycka att det är lite fegt av Sanny Lindström att inte kritisera att man gjorde Johan Larsson av alla till SHLs högst betalda spelare.
Tycker att dom hade kunnat vänta till efter kval med att sparka Manner. Och om man ändå gör sig av med tränaren så är väl ändå inte Ove Molin rätt man att ta över. Vad har han lyckats med som tränare?
Nja, tycker att det är rätt att byta nu för att försöka skaka liv i liket.Tycker att dom hade kunnat vänta till efter kval med att sparka Manner. Och om man ändå gör sig av med tränaren så är väl ändå inte Ove Molin rätt man att ta över. Vad har han lyckats med som tränare?
En ordentlig storstädning efter säsongen, oavsett hur det går, borde vara prio 1 för den klubben.Nja, tycker att det är rätt att byta nu för att försöka skaka liv i liket.
Blev extremt förvånad när man förlängde med Manner innan årsskiftet dock.
Sanny har nog en del poänger ändå, sparkar man tränare efter tränare efter att själva inte värvat en trupp som kan prestera så är det åtminstone annorlunda.
Värvningen av Berglund var det som fick mig att inse hur illa det är eftersom han hade utmärkt sig negativt redan i DIF.