Hon är väl rädd för spurten med/mot alla åkare i klungan.(F.d.?) hängåkaren Weng har blivit lok.
Jo, känns som Ebba har det i sitt DNA. Frida verkar jobba rätt mkt på att få mer kraftfull och mindre "fnattig" åkning.Ebba känns mer stressad tycker jag, större och lugnare rörelser från Frida.
Ja. Hon är ju inte helt oäven själv, men det finns ju några i den gruppen som nog är raskare i en spurt.Hon är väl rädd för spurten med/mot alla åkare i klungan.
Jag är ingen fan av det.....Frågan är när Frida ska skicka ut tungan på vädring.
Inte jag heller, men det brukar ju betyda att hon tar i ordentligt och det är jag mer ett fan av.Jag är ingen fan av det.....
Tyvärr hamnade hon bak i klungan direkt i början av den långa backen.Det ser lite långt ut för Maja nu
Ja det blir ingen tredje platsTyvärr hamnade hon bak i klungan direkt i början av den långa backen.
Är ju alltid risken när det är så många i en grupp. Hon är ju på väg framåt i utförskörningen efter varvning men blir stängd och jag antar att det är där hon tappar position i gruppen.Tyvärr hamnade hon bak i klungan direkt i början av den långa backen.
Japp, hon hade bra fart just då men det blev för trångt och det gick åt skogen.Är ju alltid risken när det är så många i en grupp. Hon är ju på väg framåt i utförskörningen efter varvning men blir stängd och jag antar att det är där hon tappar position i gruppen.
Hon har bättre teknik än Ebba. Och kan få en betydligt högre fart. Det måste vara mer ekonomiskt också. På andra sidan det spektrat noterade jag Ishidas målgång (och vars teknik får MIG att känna mig rätt proffsig).Väldigt imponerande hur Frida åkte. Även taktiskt 😀
Nu vill vi se en video på din fristilsteknik!Hon har bättre teknik än Ebba. Och kan få en betydligt högre fart. Det måste vara mer ekonomiskt också. På andra sidan det spektrat noterade jag Ishidas målgång (och vars teknik får MIG att känna mig rätt proffsig).
20 år i världscupen och inte fått bättre teknik än så, det är fascinerande. För övrigt respekt att som 42-åring fortsätta plocka topp-20 placeringar.Hon har bättre teknik än Ebba. Och kan få en betydligt högre fart. Det måste vara mer ekonomiskt också. På andra sidan det spektrat noterade jag Ishidas målgång (och vars teknik får MIG att känna mig rätt proffsig).
21:a va? WC-poäng iaf! Men trodde hon satsade på långlopp?20 år i världscupen och inte fått bättre teknik än så, det är fascinerande. För övrigt respekt att som 42-åring fortsätta plocka topp-20 placeringar.
Det vill ni inte. :)Nu vill vi se en video på din fristilsteknik!![]()